{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

HJÆLP - Fjedre/støddæmpere til AUDI 80 {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

jeg har en gammel B4'er, hvor man kan mærke selv den mindste sten jeg kører over.

Den er sænket en del (var den da jeg fik den), jeg gætter på mindst 40 måske endda 60... Aner INTET om den slags smiley

Nå, jeg vil gerne udskifte støddæmpere og fjedre, hvis det kan gøre komforten bedre - hvad skal jeg købe?! Samlet sæt? Skal jeg droppe at have den sænket (har 17" lavprofil på) eller hvad synes I?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP - Fjedre/støddæmpere til AUDI 80
  • #1   17. maj 2010 Altså, personligt foretrækker jeg at købe komplette sæt, enten helt ny fjedre, samt de støddæmpere der er leveret til, eller gevind undervogn.
    Men det kommer alt sammen an på hva du søger af kørekomfort og hva du vil gi.

    Gevindundervogne plejer som regel at være rimelig hårde, mens sænknings fjedre/dæmpere er lidt blødere. Men det er jo selvfølgelig min holdning:)

    Mvh


  • #2   17. maj 2010 Min var sænket en 35mm med 17" og den kørte sq udemærket, den var self. lidt hårdere over bump osv men ikke nok til at den skulle hæves.

    Men ellers tag og køb et sæt fjedre i org. størrelse hvis du vil have ren komfort og er ligeglad med udseendet.


  • #3   17. maj 2010 www.NAP.dk

  • Nicolaj  B
    Nicolaj B Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 43
    #4   18. maj 2010 Jeg købte mine fjedre dæmpere hos nv-autodele.dk de har virkelig en stort program er meget tilfreds med kvaliteten

Kommentér på:
HJÆLP - Fjedre/støddæmpere til AUDI 80

Annonce