{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-bay
  • #1   17. maj 2010 Tja, bare du har lidt styr på betalingsmetoderne..Jeg handler der meget, men kun med firmaer, hvor jeg kan bruge Paypal, da det er meget mere sikkert.

Hvad er det, som du har kik på?

• #2   18. maj 2010 Kig på hvor mange positive feedbacks sælger har, og kig evt de negative han måtte ha, hvad brugerne har skrevet der har været dårlig med ham..

• #3   18. maj 2010 Lige så sikkert som at handle fra enhver dansk webshop, så længe du ser dig for. Siden du spørger om det generelt er sikkert at handle over Ebay, så har du tydeligvis ikke forstået konceptet. Det er en auktionssite, ligesom f.eks. QXL, men der er rigtig mange firmaer der sælger gennem Ebay.

Men gå efter folk og firmaer som lader dig betale via Paypal, har en høj rating (helst 100%) og husk at tjekke om de sender til Danmark, før du byder eller køber.

• #4   18. maj 2010 Og hvis du er dårlig til tysk, så find et andet sted at handle, det er meget vigtigt at kunne læse alt, f.eks. er der en som viser et billede af en mc og nede i teksten står der så, at han sælger udstødningen til højestbydende! (altså ikke biken)

• #5   18. maj 2010 Allan R : nu er ebay jo ikke kun tysk ;o)

• #6   18. maj 2010 E-bay er en super side at handle fra. Dog husk aldrig køb fra nogle som vil ha bank overførsel.. = din handel er ikke sikker..

Jeg handler kun hos folk derinde der tager imod paypal..

Jeg har gjort det en gang med bankoverførsel, og jeg blev næsten taget i røven.

Havde købt en skørte sæt til min A3 da jeg havde den. Betalte over bank overførsel. Men mine vare kom aldrig.. Jeg havde ingen adresse på manden eller lign.

Så heldigvis var ebay søde at sammen arbejde. De gav mig adressen og telefon nummeret på manden efter 2 mdr hvor jeg stadig ikke havde fået mine vare.

Sælger blev kontaktet, og her fik han lovning på enten stod mine vare på min adresse i DK i løbet af 48 timer. Ellers var der en bil på vej ned til ham med 4 gutter i.

Så kunne sælge få fingeren ud, i løbet af 12 timer kom der en bil fra tyskland med hele mit skørtesæt i. smiley

• #7   18. maj 2010 Okay tak for svarene. Det er Chrom spejle til toyota corolla. Og det er paypal betaling som I snakker om. De sender også til Danmark står der.

• #8   18. maj 2010 Jørgensen: Jeg nævnte med vilje ikke de andre Ebays, da mange danskere jo gerne vil handle med nogen de er landfaste med, men du har ret!
    jeg har iøvrigt tit sendt beløb under kr 100 i brev, aldrig gået galt!
    Og sender ALDRIG noget til nogen uden at have fulde navn, adresse og tlf numre!

Kommentér på:
E-bay

Annonce