{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

nissan sunny n13 - 5.gear intet værd ? {{forumTopicSubject}}

hey alle bil glade mennesker smiley jeg har været så heldig at få fingrene i en gammel n13 fra 89. men den kan ikke trække det sidste gear helt ud ? så jeg ville høre om det evt var muligt at smide en 1300 gearkasse på ? eller det bare er en ting jeg skal leve med ? smiley og kan det lade sig gøre at finde måske noget lidt hurtigere ting til sådan bandit ? eller er den ved at være for gammel ? smiley

nissan sunny n13 - 1989 - 1.6 12 v

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nissan sunny n13 - 5.gear intet værd ?
  • #1   19. maj 2010 forresten søger evt et forum eller gruppe for folk der har med nissan n13 at gøre eller bare nissan i det hele taget smiley

• #3   19. maj 2010 Havde en sunny 2.0D den kunne heller ikke trække 5. gearet ud .. så det er vist meget normalt

• #4   19. maj 2010 Har iøvrigt kun mødt 3 biler der kunne trække 5. gearet helt ud og det var saab 95 areo min terrano (extremt lavgearet) også en chippet volvo XC70

• #5   19. maj 2010 ej sorry smiley men altså den kan bare ikke det sidste gear ? og nej ikke helt til begrænseren smiley men hvis den man gear op i 5. er der slet intet tilbage. den holder bare samme rmp og køre hverken hurtigere eller taber fart. - holder sig ca på 3-4.500 ? den burde da godt kunne tage lidt flere rmp ? burde den ik ? og nej bilen er ikke tævet eller noget. blir startet 10 min før den skal ud og køre hver morgen smiley

men anyways, tak for hjælpen ! smiley

- forresten hvis jeg evt køre ned af bakke kan den sagtens komme op i flere rmps, og den kan den sagtens holde omdrejningerne oppe på feks 5.500 ?

• #6   19. maj 2010 Der er da stort set ingen "almindelige" biler der kan køre til begrænseren i højeste gear.

• #7   19. maj 2010 Olsen ^ min dieselhakker (2.0) sunny steg heller ikke noget af betydning i RPM i 5 gear selvom den havde fået lidt på skruen

Den kunne til gengæld rende 20km/l ved ren motorvejs kørsel @ 120kmt

Kommentér på:
nissan sunny n13 - 5.gear intet værd ?

Annonce