6.703 visninger
|
Oprettet:
BMW X5 for og imod + ang træk {{forumTopicSubject}}
Hej Alle,
Jeg går og overvejer hvad 4x4, jeg skal have. Og er blevet ret vild med BMW X5 (E53). Men mit problem er at de kan kun trække 2300kg. Og den skulle min gerne kunne trække 2600kg. Men jeg menerat have hørt noget om at de kan vejes om så de kan trække 2700kg. Er der nogle der ved om det er rigtigt.
Og nu ligger valget imellem en 4,4 benzin og 3.0 Diesel. Og jeg ville lige høre erfaring med disse modeller og evt bruge dem som et træk dyr.
På forhånd tak.
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 13 Emner: 3 Svar: 40
Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål omkring bmw'en.
jul 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 658
hvad har du at trække der vejer 2600 kg? det lyder stort til at trække bagefter.
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 58 Biler: 6 Emner: 2.090 Svar: 19.785
jun 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 65 Svar: 175
Jeg ved godt de er tøstige. Men de er nu meget lækre og at køre i.
Jamen nu har jeg set på Audi, og de er sku for dyre i forhold til hvad jeg har råd til, de ligger lige 100.000 over de andre. Og ja jeg har kigget på Tuoareg, men der er bare et problem, og det er at 2,5 Tdi den er bare for sløv, hvis du har godt læs på. Der er lige det mere i en 3.0. Og skal man over og vælge 5.0 V10 TDI. Ja så har jeg bare hørt der er så meget bøvl med det, og man har bare høre der skulle være så mange fejl på dem.
Og har kigget lidt på market.
Kia - Nægter jeg at have - har haft en der hele tiden gik i stykker.
BMW - Så skulle det være hvis den kunne vejes på (3.0D eller 4.4 benzin)
Mercedes ML - den er bare gamle og se på, og den hopper hen af vejen.
Mitshubishi - har kæresten, de er dyrer
Nissan - er bare ikke i min smag.
Range Rover - jo hvis jeg kunne finde en i sort, med sort intræk til rimelige penge, men det er næsten umuligt.
Så er der bare ikke så mange biler mere der kan trække det.
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 9 Biler: 8 Svar: 97
jul 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 658
Om du så med danske regler kan få den registreret til det, ved jeg ikke.
BMW X5 for og imod + ang træk