{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

Lakfjerner og dæk? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er ved at blive lidt træt af mine thansen hjulkapsler, som godt nok er meget fine men det er stadig thansen hjulkapsler.

Inde bag kapslerne har jeg nogle flade org. VW stålfælge, som er utroligt rustne og grimme. Min tanke var så først at fjerne lakken med lakfjerner, for efterfølgende at kunne arbejde på rusten.

Men hvordan har dækkene det med lakfjerner, hvis jeg skulle være så uheldig at spilde noget herpå?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lakfjerner og dæk?
  • #1   21. maj 2010 Lakfjerner æder ikke dækkene, bare tør det af umiddelbart efter.
    Men lakfjerner virker utroligt dårligt på rustne områder. Det bedste er at få dem sandblæst.

• #2   21. maj 2010 Udover at det desværre bliver en udgift jeg af gode grunde ikke har råd til. Hvis jeg havde pengene til en sådan omgang, havde jeg nok også kunne finde bedre fælge smiley

• #3   21. maj 2010 hallo..slib dog det hele istedet for at begynde at bumse det af og så slibe bagefter..det virker sku lidt mystisk i mine øjne..

• #4   21. maj 2010 Så spar lakfjerneren og slib lakken af istedet med fx. rustbørste

• #5   22. maj 2010 Jamen det kunne være jeg bare skulle sætte stålbørsten på vinkelsliberen og få lidt sved på panden istedet smiley

Gik egentlig bare ud fra lakfjerner var en lidt nemmere løsning på at fjerne størstedelen af lakken før jeg skulle igang med de vilde værktøjer.

Iøvrigt er mine intention nu heller ikke at lave fælgene "pæne" i den forstand, de skal egentlig bare males med grunder og klar lak (mine grunde, ikke noget der skal diskuteres).

Men tak for jeres svar ihvertfald.

Kommentér på:
Lakfjerner og dæk?

Annonce