{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt stelnummer?
  • #1   22. maj 2010 Stelnummeret står flere steder på selve bilen...

• #2   22. maj 2010 det er jeg godt klar over smiley 3 steder på hans, men har hørt en ven der var ude for det samme, han gav 4000kr så fik han skiftet stelnummer smiley tror sku det er ulovligt bare nitte når han er så glad for bilen smiley

• #3   22. maj 2010 køre ned og få en blankedt på bort kommet ragistrigenaftest

• #4   22. maj 2010 Hvorfor skal bilen have nyt stelnummer? Det forstår jeg ikke.. Bilen har da samme stelnummer selvom registreringstesten er væk..

• #5   22. maj 2010 fordi min ven har købt bilen, og fik ikke registreringsattest med sig, ham som har registreringsattest er død nu, så det kun ham som er død som kan få den, og han kan jo ikke få den når han er ikke er her smiley vi har ringet til alt og alle, og det bare en skam, så må bilen smides ud smiley ham som står på registreringsattest aka ham som er død, kan kun få en ny, derfor skal der fuppes med det smiley

• #6   22. maj 2010 kan han ikke fremvise en gyldig købsatest og få en ny regatt.

• #7   22. maj 2010 Sælg bilen i dele eller skrot den, hvis der ikke findes en købekontrakt eller kvittering på købet så kan man ligeså godt glemme det...

Stelnummer,,, NEJ men måske alligevel, så skal man muligvis betale ny afgift på bilen...

Men nej det er ikke bøvlet værd...

• #8   22. maj 2010 Larier han har ikke nogen papir på det øv øv for ham smiley

og Heidi det nemlig det med uden afgift det vil han gerne betale og ja det noget lort alt sammen, smiley men han vil gerne have nyt stelnummer og så bilen uden afgift smiley men han kender jo ikke lige nogen der skifter det smiley nok ikke fordi det helt normalt jo smiley

• #10   22. maj 2010 okay jeg havde været fræk nok til at udfylde sådan et stykke papir på bortkommen reg attest, som om det var ham i har købt den af, altså med hans personlige oplysninger, og så fusket en underskrift..

Noget helt andet er, hvorfor i alverden køber man en bil uden papir?? Undskyld mig, men så er man da selv lidt ude om det...

Men har vedkommende ellers prøvet at ringe til enten SKAT eller politiet og hørt hvad der er at gøre? Kan jo ikke passe det er første gang i danmarks historien at sådan ngoet er sket, så de må da have nogle retningslinier..

• #11   22. maj 2010 Selvfølelig skal bilen jo ikke smides ud?

Havde jeg nu købt en RS6'er fra 2009 af en person som døde 1 uge efter købet, og jeg ikke havde fået reg.att med så er det jo ikke bare at smide bilen ud?

Der må være en til den afdøde som kan sige god for det og på den måde få en ny reg att.

Og det med stel nr holder ikke??

Sys også det lyder som en røver

• #12   22. maj 2010 nu må i styre jer hvorfor skulle det være en røver? vi har et problem vi prøver og få lavet om smiley har ikke noget med røver at gøre!

vi har ringet til politiet og SKAT og der intet at gøre smiley og nu det ikke lige en Rs6 fra 2009 smiley

• #13   22. maj 2010 Jonas mille D

Nej det ved jeg godt men det er samme princip?

Den afdøde kan ikke have været helt alene i verden, så få kontakt til evt. børn,forældre, noget familie og så har i en ny reg att.?

Og det under mig da meget at hverken politiet eller skat har sagt i skulle prøvet at kontakte noget familie?

Og hvorfor er det at i vil skifte stel nr?

For det første skal i have en anden bil af samme type/art og bruge dens nr. derefter skal i smide den bil ud som i har taget stel nr fra. og så har i en ''ulovlig'' bil

Giver ingen mening

• #14   22. maj 2010 nej der skal betales ny afgift af køretøjet vis det skal have ny registreringsattest uden aflevering af den gamle registreringsattest
    tro mig min var uden papir så jeg ved det

• #15   22. maj 2010 Lentz .

Ikke hvis det bare er en bortkommen reg attest??

• #16   22. maj 2010 Lentz - og det er jo så løgn, hvorfor sidde og sige sådan noget?

Synes også det lyder som en røver, usædvanlig dårlig historie, selvfølgelig skal den ikke bare smides ud, det er da ren idioti!

• #17   22. maj 2010 Christian C

Præcis, Haha en ny reg att. koster vidst 50 kr hos skat - Dog skal det være ejeren af bilen der får den lavet og det er der Jonas Mille D har et problem - de skal bare have fat i noget familie / venner til den afdøde

• #18   22. maj 2010 Det er da bare fordi de står med en stjålet bil, de vil have nyt stelnummer i smiley Bare en dårlig historie de har fundet på smiley

• #19   22. maj 2010 hva er det for en bil.. har muligvis et nummer?

• #20   22. maj 2010 prøv at skriv en mail til Centralregistret for motorkøretøjer (crm) og forklar dem hvordan tingene ser ud, og hvis bilen er uden afgift, har den vel stadig et stelnummer.

det var det jeg gjorde, da jeg havde mistet min reg attest til en ikke omregisteret bil. dog kan dette tage et stykke tid,men er jo værd at vente på.

mvh michael

• #21   22. maj 2010 alle biler fra 90´erne og tilbage i tiden kan man da skifte, og fuske papire og stel numre med så let som ingenting og de eneste du snyder er skatte far, så har ikke ondt i røven over det tværtimod

• #22   28. okt 2012 kan man ikke få nyt stelnummer hvis man har en kopi er reg nr?

• Jean T
    Jean T Tilmeldt:
    jan 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #23   22. jan 2021 I yderste tilfælde kan i jo sætte ild til noget i motorrum og derved skade bilens stel nr så er det vel bare og bede om ny indhugning så følger der vel en ny regatest med tænker jeg??

• #24   22. jan 2021 10 år gammelt emne. 8 år siden sidst svar.

• #25   22. jan 2021 Få fat i en Polsk autoophugger, han kan nok skaffe et nyt stelnummer, men check lige at det stelnummer du køber ikke stammer fra en bil der er efterlyst smiley .

Kommentér på:
nyt stelnummer?

Annonce