{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Bil 20-30k. eller rep af gamle? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og finde ny bil snart:-)
Da kølerhjelmen på min rolla 1.3 sprang op på motorvejen i sverige og der iforvejen skal laves bremser. udst. støddæmpere. fjedre+forkofanger bilen har dog kun kørt 190k. Så jeg vil benytte muligheden for en lidt kvikkere bil eks. rolla 1.6 måske en polo 6n men kender ikke til poloerne?
Andre forslag er meget velkomne;-)
Eller skal jeg bare fikse den jeg har. Der er ikke rust i undervogn, køre altid, defekt Ac men det kan jo også laves. Taget er self. lidt bulet efter uheldet.
Har brug for nogle menninger/holdninger til mit lille problem.
Kan lave alt selv så helt dyrt er det jo ikke.
Hva fanan ville i gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil 20-30k. eller rep af gamle?
  • #1   23. maj 2010 Undskyld lidt rodet skrivning er lidt bagstiv haha.
    Alle svar kan bruges


  • #2   23. maj 2010 du ved hvad du har men ikke hvad du får

  • #3   23. maj 2010 Ved ikke med selve dit problem, men hvis vi snakker Polo 6N, kan jeg kun sige at du skal holde dig væk, jeg ofrede 31k på 1 år på min 6N og den havde kun kørt 114.000km på det tidspunkt, det er min erfaring (og jeg kørte den helt normalt)

    Plus den ikke er hurtig, den mangler ikke kraft men hurtig er den heller ikke, min Taunus tager den til hver en tid smiley


  • #4   23. maj 2010 Det rigtigt. den er fra 96 dvs 75 hk ret død uden omdrejninger men køre altid som den skal fuldt serviceret op til 155k med alle mek papire.
    For fame da haha;-)


  • #5   23. maj 2010 Poloen er så droppet


  • #6   23. maj 2010 hvis du ville have polo så kan du godt investerer i 2-3 gearkasser og så siger jeg held og lykke med at finde en smiley

  • #7   23. maj 2010 ja min damens polo har kørt 155xxx og har allerede problemer med 2 og 4 gearet...

  • #8   23. maj 2010 en polo var fristende men har godt læst lidt om div. probs med gaeret så det er helt droppet nu. corolla er en god og sikker bil. har et par mdr til syn så der er tid nok. Vil også prøve andre mærker hvis det er
    Skal jeg ha en anden rolla skal det være 1.6 da 1.3 er for døde ifh. til mon kørsel. Er 24 nu og har haft fosikring siden jeg var 18. så der kan godt være lidt under hjelmen:-)


  • #9   23. maj 2010 Holder mig til yota det ved man hva er:-) så jeg må bare vente på den rigtige 1.6er. eller montere det turbo jeg stadig har liggende. skrælde den gamle så man har en ekstra mor plus div. Skrot præmien er vel stadig det samme så længe pladerne er på


  • #10   23. maj 2010 køb en corolla i god stand der ikke er råkneppet. evt en gsi, så får du et lidt mere rap look med indfarvede kofangere og sideskørter

Kommentér på:
Bil 20-30k. eller rep af gamle?

Annonce