{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udskiftning af motor i Ford Mondeo??
  • #1   26. maj 2010 læg en 2,5 v6 ned i

• #2   26. maj 2010 har du nogen ide om hvad sådan en koster enten brugt eller fra ny?

• #3   26. maj 2010 Hvis du smider en v6 2.5 motor i, så skal du også lige finde en 6-trins gearkasse til den.

Hvorfor har du ikke købt en anden bil/model, tror det er billigere i det lange løb.

• #4   26. maj 2010 den køre vel godt nok den du har? 2,0 er den største af de 4 benet motor ellers skal du op i en V6'er men hvor meget arbejde der er i det ved jeg ikek kan helelr ikek huske om bilen køre med canbus eller hva den gør

• #5   26. maj 2010 Der kan godt komme en 2,5 V6 i den. Men det er et kæmpe arbejde. Der er intet der passer sammen. Så udover motor skal der skiftes: ledningsnet, motorstyring, trækaksler, gearkasse, udstødning, køler, motorophæng og sikkert noget mere som jeg ikke lige kan sige med det samme.

Jeg har en kammerat der gjorde det med en mk1 1,8 og han brugte 14 dages ferie (10-12 timer om dagen) og omkring 50.000 kr inden den kunne køre. Og en mk1 er noget mere simpel end din mk3.

Så kan det bedre betale sig at sælge din 2,0 og købe en V6. Det er både billigere og så er det også lovligt.

• #6   26. maj 2010 ok, lyder som noget af en omgang..

Kunne godt være jeg bare skulle droppe det igen:-)

Men tak for jeres svar.

Kommentér på:
udskiftning af motor i Ford Mondeo??

Annonce