4.886 visninger
|
Oprettet:
Totalskadet - Hvad må man beholde ? {{forumTopicSubject}}
Hej Bg
Min bil er på værksted efter jeg var i et uheld, og er ret sikker på at de vil "totalskade" den, men så vil jeg bare høre om man får lov til at tage radio, højtaller , forstærker osv. ud ? eller hvordan er det?
sep 2006
Følger: 55 Følgere: 55 Biler: 6 Emner: 44 Svar: 383
det aftaler du bare med værkstedet. fælge og sådan må du også tage såfremt nogle andre monteres
jul 2006
Følger: 35 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 238 Svar: 2.547
nov 2007
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 368
Senere fik han dog overbevidst den rare forsikringsmand om at bilen ikke skulle totalskades, men blot laves
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 4 Emner: 25 Svar: 76
apr 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 654
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 146
men taksator
så ring og snak med ham, hvis bilen er totalskadet tager han selv kontakt til dig angående erstatning.
maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
hvis bilen bliver totaltskadet, finder forsikringen ud af en pris til dig. forsikringsmanden der ringer dig op med erstatningsstørrelsen aftaler du med hvad du må pille ud. normal kutyme er at bilen skal kunne starte og køre. radio højtaler osv må som regel gerne pilles ud.
men igen. spørg når han ringer..
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 714
med fælger kan sage godt være en anden men tit hved en totalt skade er en eller flere også i stykker så de er ikke meget være.. "tit"
grund til det med anlæg er det sammen som hvis du har for 10.000 jake sæt i bil så tilhøre de også dig og kke bilen .
normalt sige man at bil skal være / se ud som den gjor da du forsikringet den det er dog kun en tome finger relg fra forsikrings side. ( - efter monterg udstyr så som anlæg / GPS / også vider )
håber det hjælp lidt.
Totalskadet - Hvad må man beholde ?