{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn og omreg
  • #1   3. jun 2010 nej

  • #2   3. jun 2010 Hvorfor ikke?

  • #3   3. jun 2010 Dvs at i den måned før bilen skal synes kan man ikke sælge den? lyder mærkeligt...

  • #5   3. jun 2010 Har lige fundet dette på færdelsstyrelsens hjemmeside......


    Køb af brugt bil. Hvornår skal bilen til periodisk syn?

    Når du køber en brugt bil, er det selvfølgelig godt at vide, hvornår bilen kan forventes at blive indkaldt til periodisk syn næste gang. Som køber er det ikke nok, at du ved, hvornår bilen sidste gang er synet. Det betyder nemlig ikke automatisk, at der er 2 år til næste gang, bilen skal synes.

    Indkaldelsen til næste periodiske syn sker altid på baggrund af bilens månedsdato, aldrig ud fra sidste godkendelsesdato.
    Du skal derfor være opmærksom på at undersøge, hvilken månedsdato bilen er registreret med.


    Bemærk at en bil godt kan få udleveret nummerplader eller kan blive omregistreret til ny ejer, selvom bilen er indkaldt til periodisk syn.

    Du er altid velkommen til at kontakte os, inden du køber en brugt bil, så du er klar over, hvornår bilen næste gang bliver indkaldt til periodisk syn.

    Du bør altid bede om at få sidste synsrapport med, når du køber en brugt bil. Kopi af den sidste synsrapport kan du desuden få ved henvendelse til synsvirksomheden, som har foretaget sidste syn.


  • #6   3. jun 2010 Altåsr jeg ved ikke om man efter loven kan eller ikke kan men det har jeg gjordt med 4 biler også hvor de var indkladt til syn så tror jeg man kan

  • #7   3. jun 2010 du kan ikke omregistrere den hvis den har overskredet sidste synsdata, har jeg lige været ude for..

  • #8   3. jun 2010 Martin V, sidste synsdato var 18/7-2008 så der er jo godt og vel en måned til den skal være til syn, så må jeg også kunne omreg den ik?

Kommentér på:
Syn og omreg

Annonce