Gevindundervogn- syn? {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg var til syn i går med min bil. I min fejloversigt står der "Dokumentation vedr sænkningsfjedre forevises". Jeg har ikke papir på min undervogn. Men det undre mig, at når den før er blevet synet med den undervogn, og der står konstruktive ændringer i min registreringsattest, så burde det i så fald ikke være et problem?
Jeg synes også at han spurgte mig om jeg kunne finde ud af hvor meget den var sænket.
Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre, om jeg bare skal have fat i nogle papir på undervognen, og vise ham dem? Er de papir nogle jeg skal have fat i ved en forhandler, eller? Det drejer sig om en Supersport gevindundervogn.
På forhånd tak.
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 4 Emner: 92 Svar: 497
apr 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 182
aug 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 3.414
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 4 Emner: 92 Svar: 497
Jeg mener at hvis den er TÜV godkendt og ikke er for lav, s kan den godt synes med det.
Hold mig ikke op på det for jeg er ikke helt sikker
mar 2005
Følger: 56 Følgere: 53 Biler: 12 Emner: 78 Svar: 888
Ellers kontakt Supersport selv og få den mailet: http://www.supersport-online.de/supersport_haendler_de.html
mar 2005
Følger: 56 Følgere: 53 Biler: 12 Emner: 78 Svar: 888
feb 2003
Følger: 40 Følgere: 38 Biler: 6 Emner: 34 Svar: 371
Har selv lige kæmpet en del med vores Touran. Måtte lige en tur om færdselsstyrrelse og to synshaller før vi var enige.
En gevind undervogn skal skrives ind i reg. attesten som en konstruktiv ændring og TÜV papir skal forevises.
Det er desværre bare ikke alle synshaller der kender reglerne helt.
Gevindundervogn- syn?