{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål ang. forsikring
  • #1   31. okt 2005 er det ik lidt klogt, at skrive hvor langtid du har haft forsikring i forvejen'? eller om du er nybillist..?

    det bare en golf 2, du ska købe.. og for en golf 2, har du tænkt dig at købe den i Tyskland? hva vil du sparer 500kr? køb dig en i danmark.. en golf 2, koster alligevel ik en skid mere..


  • #2   31. okt 2005 Jesper : men hvis vi nu siger at den er fejlfri og rustfri, vil det så ikke koste mig mere i afgift hvis jeg henter den til Danmark ? .. for vil ikke give mere end 20.000kr for den..

  • #3   31. okt 2005 Serkan : skal bare have den på ansvarsforsikring, og grunden til jeg spurgte om Tyskland var at jeg kan finde en meget bedre og velholdt golf i tyskland end jeg kan her!.. og så er det ligemeget om det koster en tusse mere eller mindre..!

  • #4   31. okt 2005 Jesper : mange tak

  • #5   31. okt 2005 det koster 8.000kr på selvansvar..
    ligemeget hvilket bil det er, den må højst ha 150heste...
    hvis du vil ha en BMW eller Mercedes må de kun ha 125heste..


  • #6   31. okt 2005 min ven har lige købt en peugeot 206, 1.6 fra 2000..med 110 heste.. og han betaler så kun 8.000kr i selvansvar.. der blev sagt at han måtte oppe til 150 heste.. men når det gælder mercedes eller bmw måtte de kun ha 125heste.. fordi de er så dyre at lave..

Kommentér på:
spørgsmål ang. forsikring

Annonce