{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syn-afgift.
  • #1   10. jun 2010 Det mener jeg ikke, men spørg da lige synsmanden af som dumpede den, det må han da vide

• #2   10. jun 2010 han vidste det nemlig heller ikke....

• #3   10. jun 2010 Tror jeg da nok du kan, for mener kun at synet har noget med indregistreringen at gøre, og at disse ting skal være i orden inden du kan få den på plader...
    Afgiften beregnes jo ud fra bilens stand.... Men tør ikke siger det er sådan 100% men det burde en synsmand sgu vide, hvis han da ellers har godkendelser til at foretage toldsyn, for det er jo ikke alle der automatisk har, da de skal på kursus først...

• #4   10. jun 2010 Man kan ikke få en bil toldsynet, hvis ikke den kan blive synet, du har heller ikke fået vuderingspapirne udleveret til skat.

• #5   10. jun 2010 Når jeg tænker lidt over det, har jeg faktisk overværet en bil der blev kasseret på fejl til syn og toldsyn, og han fik vurderingen på bilen med, men skulle fremvise bilen til syn inden han kunne få den på plader, men han fik den toldsynet og blev nemlig sur over en for høj vurdering som han fik da han blev kasseret, men det kan jo også være en fejl der blev levet...

• #6   10. jun 2010 Man kan <i>ikke</i> få den toldsynet, hvis ikke den kan synes. Den <i>skal</i> være toldsynet, før man kan få en vurdering ved SKAT.

Kommentér på:
syn-afgift.

Annonce