{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

rust arbejde spartel ?? {{forumTopicSubject}}

Hej bg bruger nu har jeg så lige et spørgsmål til jer ? har igår og i torsdags lavet rust på min vento i panelerne oven på i dørende er også gået fint men det med spartel har jeg ikke kunsten med ? er ikke helt tilfreds med det arbejde jeg har lavet i nu tror det har noget med jeg ikke har noget fin spartel liggende men, står snart og skal til syn med bilen, ved i om man kan køre til den lokale autolakker og høre hva de skal have for at fin pudse det sidste ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rust arbejde spartel ??
  • #1   14. jun 2010 mon ikke du skulle udsætte det syn en dags tid og få det gjort ordentligt?

Ring til synshallen og hør om ikke i kan udsætte en uges tid.. og få så fat i noget finspartel og ikke mindst et kæmpe udvalg af sandpapir.... jeg plejer altid at våd-slibe det jeg sætter på min for at få det helt 100%

bor du ikke langt fra Thisted kan jeg da komme forbi og give dig et par fif smiley

• #2   14. jun 2010 hov nu ligner det jo bare jeg har spartlet huller XD har svejst og spartlet oven på for at jævne de buler der nu skulle være men syntes ikke det er tilfredsstillende

• #3   14. jun 2010 ohhh - der er megatronic-klister underneden - godt så - men - så længe der er svejs undernden, så burde synsmanden da være ligeglad... med mindre der naturligvis er svejset et sted man ikke må svejse smiley

men jo.. tror da sagtens du kan trille ind til den lokale autolakør og få ham til at ordne det.. ved at ham i Sperring nær Thisted sagtens kan overtales smiley

• #4   14. jun 2010 du må aldrig slibe spartel med vand..det suger jo vand til sig som en svamp..brug alm polyester spartel og så slib evt med klods..

• #5   14. jun 2010 vigtigt og slibe med klod da det jo ellers får formen fra dine fingre.. men spartel er ikke såen lige og det kan tage lang tid hvis man ikke er så erfaren

• #6   14. jun 2010 har slepet med klods smiley

Kommentér på:
rust arbejde spartel ??

Annonce