{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Indstemning af nye biler {{forumTopicSubject}}


Bliver lige nødt til at komme med mit sure opstød over folks selvopfundne regler vedr indstemning af biler på Bilgalleri. Hvad fanden sker der lige for jer. Der er brugere som afviser en bil pga. regler de selv opfinder.

Der er helt tydeligt beskrevet i de generelle betingelser hvordan og hvor mange billeder der skal være til en ny oprettet bil. Men alligevel afviser brugerne bilerne pga. regler de selv finder på. Udseende, et mærke de ikke kan lide, eller der ikke er billeder af motorrummet. Hvis bilen opfylder kravene til Bilgalleri's betingelser bør den stemmes ind uanset hvilken, mærke, farve en hvad der eller er. Hvis ikke i kan lide den, så lad da være med at stemme. Man behøver ikke have en mening om alt. Der kunne en del brugere lære lidt af MC galleri.

Copy paste fra generelle betingelser:
Det skal dog siges at bedømmelsessystemet ikke er dit eget "våben" til at gennemføre dine regler på siden. Vi vil ikke se karakterer givet med kommentarer om at en bestemt ting skal ændres. F.eks. vil vi ikke se noget krav om at der skal være mindst 10 billeder eller andet. Hvis du er utilfreds med en brugers bil, kan du undlade at give karakter og eventuelt skrive hvorfor.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstemning af nye biler
  • #1   16. jun 2010 Snup en kiks.

    Det er et galleri, der er plads til 20 billeder, og de skal ikke være ens.


  • #2   16. jun 2010 Du har selv 6 billeder af din bil, godt gået at du lige kunne overkomme det.
    Du er så useriøs at du ikke burde have lov til at oprette emner.


  • #3   16. jun 2010 LIge meget hvor meget folk argumenterer, så vil der ALTID være utilfredshed, så længe brugerne har magten, til at stemme ind og ud.. Man kan ikke lave et regelsæt, for hvornår man må trykke på en knap og hvornår man ikke må, hvis så mange forskellige brugere, har magten til at afgøre en indstemning...

    Personligt har jeg aldrig forstået de regelsæt der er, for hvis det var så simpelt, som det er skrevet ned, hvorfor så overhovdet lade brugerne stemme dem ind. Så kunne der være et system, der kunne afgøre om der var nok billeder og tekst og lukke dem ind.. Så kunne vi se endnu flere pissepotter herinde, så der kunne reklameres med flere brugere, overfor annoncørerne.. Som jo er den eneste årsag, til at der er lavet de regelsæt..


  • #4   16. jun 2010 Læs betingelserne Pind...

    Du har selv 20 billeder. to af bagklappen som er ens. Synes selv du skriver at de ikke skal være ens. 4 af bagagerummet og 1 af reservehjulet... Synes du selv det kan bruges til noget... Så kan vi alle da smide 20 billeder op. Useriøs... Hmmmm....


  • #5   16. jun 2010 når nu du mener at du har helt styr på reglerne... så kender du vel også den her...??

    VELKOMST / AFVISNING / SLETTET


    Min bil bliver hele tiden afvist / slettet

    Det er brugerne selv, der byder bilerne velkommen.
    Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de biler, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en bil der er stemt ind.

    At bilen bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
    - Bilen er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
    - Der er ikke oprettet nok billeder til bilen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
    - Billederne er af for dårlig kvalitet.
    - Billederne er ikke af selve bilen
    - Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
    - Mistanke om ejerskab af bilen.
    - Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
    - Bilen er oprettet som salgsannonce.
    - Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)

    Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.


  • #6   16. jun 2010 gide ikke engang læse hele din smørre der, det er det samme folk piver over altid.
    Snup en kiks og overhold reglerne.


  • #7   16. jun 2010 Nu har Pind jo ikke billeder der er ens, der er en tydelig forskel på alle billeder smiley

  • #8   16. jun 2010 Kong gulerod ,Lars N og Cookie monster....

    I misforstod vist mit indlæg... Det handler ikke om at jeg har fået afvist en bil. Det har jeg ikkke. Det handler om at folk giver afvise points selv om alle betingelser er overholdt... Så nej jeg piver ikke over at min bil er afvist, men at folk dømmer bilerne ud fra deres egne selvskrevne regler.


  • #9   16. jun 2010 Hvorfor mener du at der skal biler herind hvis folk ikke engang gider lave en ordenlig oprettelse. ALLE biler kan komme ind hvis folk gider lave en ordenlig profil. Jeg har biler af vidt forskellige mærker og ALLE er kommet ind i 1. forsøg.

  • #10   16. jun 2010 Morten A

    For mig ser de to billeder af bagklappen pænt ens ud...


  • #11   16. jun 2010 de er ens

  • #12   16. jun 2010 Lasse C.

    Din bil er jo kommet ind? Kan ikke se noget problem.


  • #13   16. jun 2010 Jeg mener heller ikke der skal biler herind hvis oprettelsen ikke er ordentlig. Det er ikke det jeg siger. Læs mit indlæg... Jeg siger at hvis oprettelsen opfylder bilgalleris generelle betingelser synes jeg det er noget fis at brugerne så selv laver reglerne om og giver afvise points udfra det. Der står endda i betingelserne at man ikke selv skal gøre pointsystemet til sit eget "Våben". Det er jo netop det der er sket...

  • #14   16. jun 2010 Lasse C
    Uha da, det er de da godt nok også, så har jeg jo KUN 19 billeder, men det er billeder af alt, og som andre kan bruge til noget.

    Du har 6 usle og elendige billeder, af din bil udefra.
    Hvis du synes min oprettelse er dårlig, hvad synes du så om din egen???


  • #15   16. jun 2010 Lasse C

    Og hvor er din info?
    http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=196006


  • #16   16. jun 2010 man skal ikke kaste med rødbeder når man selv bor i en leverpostej..

  • #17   16. jun 2010 Der er sku da masser af info Pind.... Min bil opfylder betingelserne... LÆS DEM... Fordi jeg ikke har taget 10 billeder af mit bagagerum og en masse beskrivelse som er totalt irrelavant gør det ikke min bil mindre værdig til at kunne være på bilgalleri... Den opfylder de krav der er... Flot du selv mener du er langt bedre end andre, det gør dig ikke til admin på bilgalleri.

  • #18   16. jun 2010 Hvorfor står det ikke på dansk?

    Oprettet af: Lasse C VIP
    Årgang: 1998
    Motor: Capacity 2000ccm
    Cylinders 4
    Bore/Stroke (mm) 86 x 86
    Compression ratio 8:1
    Indicated Power (bhp/rpm) 150/5300
    Max Power (kw/rpm) 108/5300
    Maximum Torque (Nm / rpm) 235/2500
    Hestekræfter: 150 Vrede hyppere
    Fælge: Ukendt mærke alufælge
    Dæk: 195/65/15
    Undervogn: Hydractive
    Bilstereo: 6 disc system. Ratbetjent
    Styling: standard
    Interiør: Alcantar intræk
    Ekstra tilbehør: Alufælge, Ratbetjent anlæg, elruder, elspejle, varme i spejle, regnsensor, El-sæder, fuldaut. klimaanlæg.
    Bemærkninger: Total lækker familieslæde med masser af ryk i. En ulv i foreklæder er der nogen der siger.

    Få det rettet, og læg nogen billeder ind, ellers flyver der udstemmer på bordet.


  • #19   16. jun 2010 Bøsse

  • #20   16. jun 2010 Jeg opfylder betingelserne så fuck dig lille Pind....

    Bøsse.. Det var dog intelligent... Nej, desværre Pind jeg er ikke bøsse... Hvorfor da, er du på udkig efter en omgang røv... Prøv barerne i pisserenden i København... De knalder gerne en Ford ejer med mindreværkskomplekser selv om han har en lille tissemand.



  • #21   16. jun 2010 Er det noget du ved af erfaring? du er da en rigtig lille luder.

    Du har i øvrigt ikke svaret på mit spørgsmål.


  • #22   16. jun 2010 Shit, hvor er det dog en umoden retning, den her tråd pludselig tog.. Hvorfor kalde navne, fordi man ikke lige er enig, i noget så latterligt, som teksten i en profil???

  • #23   16. jun 2010 Haha Pind, der mistede du lige alt respekt. Du er ganske fornuftig at høre på, og så taber du bare kagerne fuldstændig. Fallit.

  • #24   16. jun 2010
    Hvad er det du vil have svar på Pind. Hvorfor det ikke står på dansk?

    Det gør det ikke fordi det er "Copy/Pastet" eller skulle jeg sige "Kopieret/Sat ind" fra en Xantia specifikations side. Har jeg så overtrådt de generelle betingelser.. Næh.. Sikkert dine, men igen.. Jeg kan ikke forholde mig til selvskrevne regler..

    Jeg har også "Copy/pastet" de generelle betingelser...


  • #25   16. jun 2010 Du er jo dum at høre på, hvordan tror du det ville se ud, hvis alle skrev deres info på fremmedsprog.

    Tag dig dog sammen dreng, og vis du er bare en lille smule seriøs, og ikke bare en hylende tumpe, der ikke er blevet tør bag ørene.


  • #26   17. jun 2010 Fremmedsprog??? Det er ganske almindelig teknisk engelsk. Du burde kunne noget af det hvis du bare engang har åbnet en Haynes håndbog. Du er helt ualmindelig fatsvag. Måske er det først næste år du får engelsk i skolen stump.

    Jeg lukker tråden, magter ikke mere børnehave...



  • #27   17. jun 2010 Det er dig der har gjort det til en børnehave, du er så snothamrende dum, at du ikke fatter at lægge ordentlige billeder ind, og du aner intet om din bil.


  • #28   17. jun 2010 wow.. tænk at der er nogen der går SÅ højt op i det...

  • #29   17. jun 2010 Fedt at man ikke kan lave en ordentlig diskussion uden at en skoledreng skal ødelægge det hele. Der er de billeder der er. Bilen er stemt ind Pind.

  • #30   17. jun 2010 er i ik snart færdige med at kaste med mudder?? jeg formoder man er et "voksent" menneske når man er gammel nok til at ha bil... hvorfor så ikke opføre sig sådan.???

  • #31   18. jun 2010 Lasse C
    Det er jo heller ikke en diskussion du lægger op til, det er et usselt hyleindlæg, hvor du bare vil hyle over, at nogen af os mener at din oprettelse er dårlig, hvor voksent er det?
    Hvorfor tror du det hedder et galleri?

    Du er en af dem, der gør siden useriøs, og dette emne understreger det da også så rigeligt.


Kommentér på:
Indstemning af nye biler

Annonce