{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Sony Headunit - Gemmer ikke? {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg fik købt sådan en Sony Headunit, og satte det til uden at ændre noget som helst i ledningerne,

men der ville den ikke tænde, så tog jeg den røde ledning og puttede over på den gule, og her tændte den fint, men inden den tænder så går cd-læseren igang? er det normalt?

og plus den gemmer ikke de indstillinger jeg laver, så jeg skal hele tiden trykke på de indstillinger?

hvad kan være galt?

også er der også et kabel der er afmærket ATT ------- hvad er det for noget?

håber nogen kan hjælpe mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Headunit - Gemmer ikke?
  • #1   18. jun 2010 Når nu du har taget den røde over i den gule, skal du ligeledes smide den gule over i den røde, så virker det.. Selvfølgelig under forudsætming, at både din tændingsplus og konstantplus virker...

• #2   18. jun 2010 jamen problemet er, at der ikke er sådan en dob. "muffe" altså med 2 indgange i som der er på den gule, det er der ikke på den røde?

og hvad kan jeg gøre ved det? cd-læseren går nemlig i gang når jeg starter bilen, også tænder headunit?

• #3   18. jun 2010 * men glemmer alle mine indstillinger og radiostationer m.m.

• #4   18. jun 2010 Hvad skal du også bruge dobbeltmuffe til? Der skal sidde en ledning i hver.. Den gule sammen med den røde og den røde sammen med den gule.. Lige nu har du kun tændningsplus på din radio og den skal også have konstantplus, for at du kan gemme dine ting... Men kommer selvfølgelig an på, hvorvidt sikringen til den konstante er sprunget...

• #5   18. jun 2010 jamen den ene røde og gule og samlet, ligenu hænger der bare en rød ledning fra radioens ledningsnet? og det er den eneste der ikke er sat til

og hvad er ATT ------- kablet for noget?

• #6   18. jun 2010 altså da jeg købe det, sad den gule sammen med den gule og den røde sammen med den røde.

så skiftede jeg den røde og satte den i "dob. muffe" i den gule så der er en gul og rød ledning som går ned til radioen. også hænger der bare en rød ledning som ikke er sat til.

og det er så fra bilens ledningsnet.

• #7   18. jun 2010 Jeg prøver igen.. Du har TO ledninger, i din radio, der skmal have strøm.. Den ene er rød og den anden er gul.. Hvis du samler begge ledninger fra bilen, til den gule i din radio og den så ikke gemmer, men kun tænder radioen, så er det fordi den kun får tændingsplus.. ERGO, tag din GULE ledning, og saml den med den RØDE edning og se om det virker.. Virker det ikke, så er din konstante ledning uden strøm og du ska have fundet din sikring...

Din ATT edning har intet at sige, i den her sammenhæng, da den er til automatisk antenne, hvis man har sådan en...

• #8   18. jun 2010 okay jamen det prøver jeg så.

tak for svar

• #9   18. jun 2010 ska jeg da vist også ud og prøve i kærestens vogn.. hendes radio gemmer heller ik efter jeg smed en pioneer i hendes

• #10   18. jun 2010 André.. Eftersom det er en Pioneer, er der intet at rafle om.. Byt rundt på den gule og røde, så virker det hele...

• #11   18. jun 2010 fantastisk.. tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Sony Headunit - Gemmer ikke?

Annonce