hjælp til farve valg {{forumTopicSubject}}
Hej
Havde et emne den anden dag om farve valg. Men kom desvære ikke noget brugbart.
Men ville høre om i kunne hjælpe mig til farve valg til min bil nu når den skal lakers inden i. Uden på skal den lakers blå når jeg kommer dertil. Regner med samme blå farve som min streamer har i side ruden på min golf 2 som er under min profil.
Men til hjælpen.
Jeg er ved at spartle mit loft beklædning ud hvor der så skal monteres blå dioder i loftet. Og så skal det lakers.
Så skal jeg have lakeret de plastik dele der går op til loftet ude i siderne.
Så er jeg igang med at spartle mine dørbeklædninger ud da jeg skal have sat højtaler i, el ruder, el spejle, fjernet dørhåndtaget inden i. Hvad farve skal det lakeres? evt. 2 delt? Og også dem omme bag i skal lakeres.
Så skal instroment bordet lakers. Hvad farve her.
Var meningen i min første tanke om det skulle være blåt og loftet sort. Men det bliver sikkert grimt.
Grunden til det hele skal lakeres om er jo at det er en gammel bil og det ser lidt slidt ud, os så skal det ikke ligne standardt lige som alle andre golfer.
Så håber der er nogen der er friske om evt. kunne hjælpe mig til farve valget.
Mvh Kim
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
Af erfaring ved jeg det er noget være pis at male de sider og loft, der skal nemlig så lidt til at det revner og bliver grimt.
Men det lyder da spændende. Jeg ville spørge en maler om det farve valg. da de har en skala der viser farver der kan gå sammen. Det skal jo nok være en der er blå eller fx. Grå?
Ellers kik på nogen af de tyske hjemme sider, der kan du sikkert finde et par biler du kan blive inspireret af.
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 598
Det er ved at spartel og det bliver godt.
Det hele er taget ud af bilen og er ved at spartles færdig og rengøres til lakering.
Men kommer ikke lige forbi maler da jeg arbejder nat og sover når de har åben. Så håbede der var nogen som havde et par ideér til mig da jeg skal have lavet det i weekdnen forhåbelig.
Men har kigget på en masse biler. Men ingen der har gjort ud af sådan nogle ting.
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 598
Sædderne er grå
hjælp til farve valg