{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.210 visninger | Oprettet:

Diana P
Diana P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Fælge fra tyskland {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der vedhvor meget prisen ligger på, på fælge i tyskland, der skulle også være en stor autoophugger i hamborg, ved nogen hvor i hamborg? Eller måske en anden god ophugger i tyskland???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælge fra tyskland
  • #1   7. apr 2003 Hmm, jeg købte alu'er med dæk for snart 3 år siden i Tyskland (Flensborg) og der sparede jeg ca. 1800 i forhold til dk priser + at jeg fik nogle bedre dæk end jeg ville have fået herhjemme, så besparelsen var nok i omegnen 2500 dkr ialt

Jeg var dog så nødt til at køre derned to gange, da fælgene først skulle bestilles hjem, men det var vist mest fordi jeg skulle have en lidt speciel størrelse.

Mener faktisk at stedet hed Viborg dæk, og de var meget flinke og gode til at snakke dansk.

• Diana P
    Diana P Tilmeldt:
    apr 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   7. apr 2003 Er der så nogen der kender nogle hjemmesider med tyske autoophug???

• #3   7. apr 2003 Hej Diana
    fælgene er så vidt jeg ved, en smule billigere der nede, men når først fragten til Danmark er betalt, ender du nok cirka på samme beløb!
    MVH

• #4   7. apr 2003 Hey jeg købte 4stk. 9x16" fælge på den tyske ebay jeg sparede 2800kr fra de danske priser plus jeg fik hjul bolte med... gav 4600kr også var fælgene leverede og hele skidtet...

• #5   7. apr 2003 jeg købte mine 7*13 med fulda 175/50/13
    jeg gav 10800 for dem i hamborg
    i århus skulle jeg gi ca. 12000
    jeg hentede dem selv.

• #6   8. apr 2003 Diana P.
    Kan desværre ikke hjælpe dig, men blot råde dig til at købe fælge og dæk hos et dækcenter, da de plejer at vide hvad de snakker om.

Niels J.
    Viborg dæk er det samme som hjulcenteret, de bliver ejet af den samme mand (dansker), og fører de samme dæk.
    Men derfor kan du jo godt ha sparet penge.

Anders J.
    Normalt nå man køber alufælge (i danmark), følger der både bolte og centerringe med.

• #7   17. sep 2007 Er det noget ved hvor kan man købe tyskefælge. jeg står og mangle et sæt tyskefælge til en stor projekt?

• #8   18. dec 2008 hej alle

Er det noget ved hvor kan man købe tyskefælge til min e46

Kommentér på:
Fælge fra tyskland

Annonce