1.303 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hvilken diesel bil??? Hvilken diesel bil???

Hej BG.

Jeg har netop fået nyt arbejde, og skal derfor samlet til at køre 135 km dagligt.
Jeg vil derfor høre jer til, hvad for en bil I synes jeg skal købe?
Bilen skal gerne kunne køre mellem 19 til 27 km pr. liter.
Generelt er jeg glad for tyske biler.

Jeg har omkring 100.000 kr. at bruge på en anden bil.
Har tænkt lidt på Golf 4, Lupo, Ford Ka, Fiat 500 eller Smart Car for two.

Men generelt synes jeg, Golf 4'ere TDI er lidt for dyre i forhold til hvor gamle de er og hvor mange km de har gået.
Jeg er åben for idéer.

Venlig hilsen Anders.

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • Ophæng af billeder og en stor side skærm til en bil 450 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken diesel bil???
  • #1   30. jun 2010 du kan få min for 80.000kr..

• #2   30. jun 2010 Hold dig fra lupo, de er frygtelig dyre og holde kørende

Det du spare i brændstof i sådan en, er det som du skal smides efter værkstedsregninger

• #3   30. jun 2010 efter hvad jeg har hørt er Lupo nok den bedste pendlerbil man kan få umiddelbart smiley

• #4   30. jun 2010 Hold dig fra små biler og find en med noget komfort og aircon når du skal kører så "meget".. Tror du bliver træt af og kører i sådan en bette kasse så mange kilometer.. Jeg ville helt klart vælge en tysk diesel i toledo, leon, passat, bora, golf 4 størrelsen, og så godt med udstyr..

• #5   30. jun 2010 Som Klaus J skriver, han er inde på det helt rigtige...

• #6   30. jun 2010 Og kilometer spiller ikke den store rolle hvis du findet en 1,9 tdi med 110 eller 130hk, så er du rigtig godt kørende.. Personligt ville jeg selv gå efter en passat med 130hk og 6 gear..

• #7   1. jul 2010 Tais B

Nooooo

Jeg er i sync med Klaus J

• #8   1. jul 2010 ja sådan en passat tdi 130 hk 6 gear. . kører rigtig godt. og behagelig og køre lange ture i. jeg kører selv 100 km om dagen i den passat.
    de går sgu godt de motor,er.

• #9   1. jul 2010 drone 695. 100000 kr. ja man kan da godt finde en passat tdi stc 130 hk 6 gear til 100000 kr.

• #10   1. jul 2010 drone 696.. øhh ja. jeg kan ikke li se problemet. har lige selv tjekket priserne inde på dba på en passat 2001 tdi 130 hk dog ikke 6 gear til ca 100000kr.
    jeg regner selv med og prøve og sætte min passat til salg snart.
    og der er da en del udstyr i min passat synes jeg.
    el ruder for og bag, el sidespejle med varme. oliefyr med fjernbetjening. alarm og rumsensor. varme i sæder foran. ac.18 tommer fine fælge og en obd tuning så den har fået lidt ekstra kræfter og reagerer hurtigere og og kan overhale hurtigt nu.

• #11   1. jul 2010 Hvis du køber en Seat Ibiza Ecomotive på gule plader så koster den ca 125.000 kr fra ny. Den er kanon til at køre langt i. Så er det dejligt med ny bil smiley

Jeg vil holde mig fra de helt små biler.

• #12   1. jul 2010 vil jo heller ikke have en bil der har gået næsten 400.000 km så markrallen den måske står af lige pludselig. Og desuden har jeg heller ikke behov for sådan en stor bil.

• #13   1. jul 2010 Kan kun anbefale tdi fra vag. Har haft passat, golf 4 og audi af med 1.9 tdi og har kørt mellem 10.000 til 50.000 km med hver bil og aldrig haft problemer med noget. Mit gennemsnitsforbrug ligger omkring de 20 km/l selvom jeg kører ret frisk.
    Golf 4 har jeg dog haft mest problemer med, dog kun småting som luftmængdemåler, nogen utætte trykslanger samt lidt elektrik problemer. De andre har aldrig lavet problemer.

Evt. kik forbi mine biler, har to styks til omkring de 100.000 som sikkert er værd at se på.

Kommentér på:
Hvilken diesel bil???

Annonce