{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Regler ang. garanti, brugtvogn. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har købt en brugt BMW E46, ved BMW. Den har så nakket plejellejerne for 2 uger siden, hvor jeg så smed den ind, og de ringer så torsdag for en uge siden og fortæller mig de havde prøvet at skifte dem, men motoren kunne ikke reddes. Jeg tager så derind i dag for at se hvor langt de er kommet med den, og ser den holde ude foran (med den gamle motor), spørger så om hvornår den er færdig og får afvide at de kan de ikke sige fordi de ikke havde kunne finde en motor ved en hugger (har de jo så brugt en uge på) - jeg har fundet en masse på autodatalager, hvilket har taget mig fem minutter.

Igen idag spurgte jeg så til en lånebil (hvilket i min verden burde være på sin plads), og skal så kontakte dem imorgen, også kan de muligvis finde en jeg kan køre i fra fredag til mandag.

Kan jeg stille noget op, synes sgu ærligtalt det er for langt ude at de har brugt to uger på min bil og den kan og lyder som den gjorde da jeg smed den ind, og en lånebil lyder som om jeg skal være glad hvis jeg kan få i et par dage, men de kan jo ikke engang sige hvornår jeg kan få min egen igen?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Regler ang. garanti, brugtvogn.

Annonce