{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

afgift ved ilægning af anden motor pug {{forumTopicSubject}}

hej nogle der har nogle idér om hva det ville koste eller om det koster noget ved at lægge en 106 GTI motor i min 306 1.6 xs og om det gør noget at man ændre den fra 8v til 16v......

altså må jo godt lægge en 106 rally motor i men det andet ku være lidt sjovere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift ved ilægning af anden motor pug
  • #1   6. nov 2005 Hvorfor ikke smide en 306 GTI motor i, nu du alligevel vil skifte motor, og betale afgift af det? Det er jo lidt sjovere med 167 hk end 120 kun..

Ved ikke hvor meget det kommer til at koste, men ved at der er en der har betalt 40k i afgift for at lægge en 190hk motor i sådan en civic som min.

• #2   6. nov 2005 Hvis der skal en større motor i, så husk der lige skal alt det andet i også...som fx. større bremser osv osv...ellers bliver den ikke godkendt.

• #3   6. nov 2005 lasse ja hvofor mon je gik lægger en 306gti motor i det bliver sku dyrere end det andet pga gear kasse og det ikke er det samme.

det er det jo på en 106 gti og så en rally som det er på min derfor

• #4   6. nov 2005 oki ja Aardvark men ku jo sagtens lægge en rally motor i for der er ingen forskel andet end at topstykket også min så ku sagtens lade sig gøre uden noget og er også lovligt men ville være lidt sjovere med en 106 gti

• #5   6. nov 2005 Hvis det havde været mig, ville jeg have lagt en 306 gti motor i, for jeg tror ikke det føles meget hurtigere kun med 30 hk ekstra. Ellers skulle du montere turbo, så begynder det at blive sjovt, men det skal bare pilles af til syn desværre, men det er det værd smiley

Kommentér på:
afgift ved ilægning af anden motor pug

Annonce