{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Pernille H
Pernille H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Mercedes C200, pris? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Håber nogen kloge hoveder kunne hjælpe mig lidt. Min mor vil gerne sælge sin bil.

Det er en Mercedes C 200 komp. AUT. Elegance.
Den er fra 2004, fejler absolut intet. Synet i år. Kørt under 100.000, mener det er ca. 70.000 km.

Det der er lidt specielt ved den, er det faktisk er en "varevogn" kører på gul/hvid plade, så momsen er betalt. Den laves egentlig ikke til varebil, men dette er blevet specielt bygget hos Mercedes. Men hun har god sæderne, så den kan laves til "alm" bil, disse er self også fuld læder.

Nogen der har en ide, jeg er lidt på bar bund.

Tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes C200, pris?
  • Pernille H
    Pernille H Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #1   9. jul 2010 Fandt lige det papir jeg havde skrevet det ned på, den har kørt lige knapt 39.000 km

• #2   9. jul 2010 det jo faktisk en ny bil endnu

• #3   9. jul 2010 se hvad den står til, sæt prisen lidt højere op og få den solgt. Hvis den er for billig vil du få mange henvendelser, hvis den er for dyr vil du få ingen eller folk vil prutte om prisen.

Prisen bestemmes jo af efterspørgsel og jeres finansielle situation, men du skal huske at til dels gives pæne afslag hvis du handler bil.

Og jeg synes ikke det er positivt at bilen har stået stille de sidste 6 år, det bliver de sjældent bedre af

Kommentér på:
Mercedes C200, pris?

Annonce