{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.698 visninger | Oprettet:

Bmw e46 330d aut.?? Reservedele..? {{forumTopicSubject}}

Har snakket med ejeren af en Bmw 330d aut 204hk., som jeg overvejer at købe. Men blev lidt skæmt af de reservedelspriser han vævnte.. Bla. havde han fået skiftet en højtrykspumpe : Regning 20000k. Hvad med turbo og dysser osv.. Kan det overhovedet gå et købe en diesel?? Kører ca 20-25000km om året.. Skulle man alligevel hellere købe en 330i aut, der går det mindre på litteren???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e46 330d aut.?? Reservedele..?
  • #1   19. jul 2010 Med de kilometer, ville jeg gå efter en benziner. Der er ingen tvivl om, at teknologien og delene omkring dieselmotoren virkelig koster kassen. Især i forbindelse med commonrail, tryk, turbo, mv.

• #2   19. jul 2010 Mandal.. Kan se du har haft en 530da, så du må jo vide hvad du snakker om!! Var der mange reparationer på din diesel?? Skal nok kigge efter en 330i istedet så..

• #3   19. jul 2010 min far har en 530d med manuel gerkasse, han har ikke haft problemer endnu, og han har haft den i 2 år og den har kørt ca 265.000km de plejer ikke at fejle noget de modeller, selvfølgelig kan man være uheldig. jeg ville nu vælge 330d. min mening ;o)

• #4   19. jul 2010 jeg kører i en 330d med aut. kører ca 50.000 km om året og har ingen problemer det er en skøn bil, de reparationer vi har haft er mindre end lidt. Så kan kun anbefale en 330d

• #5   19. jul 2010 Jeg har sørme stadig min 530Da og er enormt glad for den. Jeg har måttet skifte selve railen - kostede omkring 7.000 kr. Derudover ingenting. Jeg bekræftede egentlig blot, at diesel er dyrt at skrue på, hvis endelig noget går i stykker.

Mht. 330i og 330d, så er det et valg mellem to perler - begge kører fantastisk!

• #6   19. jul 2010 Mandal.. Hvor meget kører du om året??? Har prøvet begge biler, og er jo læker på hver deres måde.. Men synes valget er svært!!! Man er jo ikke interesseret i voldsomme værksteds regninger...

Kommentér på:
Bmw e46 330d aut.?? Reservedele..?

Annonce