{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Køb af MB SLK350 i Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har lidt kig på en Mercedes-Benz SLK350 fra Tyskland. Er der nogle af jer som hvorledes det ser ud med afgiften på sådan en svend. På skats hjemmeside er der nemlig kun vurderinger fra 2006, så syntes ikke rigtigt det hjælper mig en kæft.

Det er en 2005-udgave m 272 hk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af MB SLK350 i Tyskland
  • #1   19. jul 2010 Hvis der ikke er nogle (relevante) vurderinger på skat.dk, så er der ingen andre end Skat der kan svare dig på det....

Ingen herinde vil kunne hjælpe dig, forståeligt nok smiley

Du kan bruge tommelfingerreglen om gennemsnitspris i DK x 0,64, men det er en pris, der svinger 50-100.000,- i plus minus på så dyr en bil.

• #2   19. jul 2010 Skal jeg komme med et gæt baseret på ovenstående, så er mellem 350 og 400.000 kr. mit bud.

• #3   19. jul 2010 Så ender de dyrere end dem som er i Danmark. Det holder jo ingen steder. Du kan få bilen til 475.000 ved forhandler i tilsvarende stand. Men jeg må prøve ringe til skat imorgen så smiley

• #4   20. jul 2010 Men jeg har bare ikke pengene pt til bilen med afgift, så ville købe den uden afgift og have stående i nogle måneder og så sælge bilen. Dog ville jeg først se om det stadig kunne løbe rundt. Der er nemlig kun 1 af slagsne som sælges uden afgift og den står til 250.000 på bilbasen smiley

• #5   20. jul 2010 import dage over? wtf...

til samme pris får du en SLK med mere udstyr og mindre KM..

• #6   20. jul 2010 Fuldstændig rigtigt. Dog fik jeg besked fra skat om jeg skulle finde en SLK350 i danmark med registereringsafgift og så trække 25-30.000 fra prisen for at finde selve handelsprisen. Dernæst skulle jeg så finde 60% af den pris, hvilket ville være afgiften på min egen bil sådan ca.

Kommentér på:
Køb af MB SLK350 i Tyskland

Annonce