{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Blev sku lige stoppet af politiet hehe {{forumTopicSubject}}

Sku lige et smut på tanken og hente noget sodavand. en lille smut tur på 1 km hver vej kun. og på vej tilbage på vej tværs over byens indkøbscenter p plads. der kom sku lige en politi bil. den nye passat. synes godt nok det så ud som om den blinket blåt da den kom mod mig. men tænke bare neeej det bare solen der gir genskær i. men så vente den sku om efter mig og kom ind i skyggen, og ja så kunne jeg sku let se de blå blink i fronten og taget. så på med selen i en fart. nået ikke at slukke mine xenon tågelygter. men han spurgte bare om kører kort, og om bilen var min og om det var en firma bil da han ikke kunne se noget klister mæærke, men sagde så det sidder lige der på krogen. når okay iorden. men jeg tjekker dig lige i systemet så 2 sek så jeg tilbage. og ja 2 sek efter kom han over til mig igen men mit kørerkort. og så sagde han sku bare forsat god aften. ja men mange tak og i lige måde...han sagde altså værken noget til mine xenon tågelygter eller min opc forrude streamer. så ja jeg var lige heldig igen igen igen igen. er godt nok snart blevet stoppet mange gange med xenon og forrude streamer. og aldrig hørt for det. har kørt med de 2 tinge i mine biler ca 3 ½ år og 75.000 km synes selv det ret heldigt..hvad siger i...håber der nogle der lige så heldige som mig her til aften?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev sku lige stoppet af politiet hehe
Kommentér på:
Blev sku lige stoppet af politiet hehe

Annonce