{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Patrick L
Patrick L
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 14

Hifi {{forumTopicSubject}}

Hej, er der nogle som har et eller flere gode bud på et "pakkeløsning" af hvad jeg har hørt mv. så kan de pakkeløsninger ikke betale sig, men heller sammen sætte selv. Det jeg vil høre er om i har nogle råd til Headunit sub forstærkere og højtalere, til en pris på max 3000 kr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hifi
  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #1   22. jul 2010 Tag ned til den lokale hifi forretning, og spørg dem hvad de kan trylle sammen, som matcher dit behov og budget? Det er lidt nemmere at forholde sig til, end tusindevis af personlige holdninger, som du kommer til at støde ind på her. =)

• #2   22. jul 2010 Headunit = Alpine jeg har en nu og har aldrig fortrudt det

• Tommy B
    VIP

#3   22. jul 2010 Det ville i hvert fald være en god idé at nævne hvor du bor. Hvis du er fra Kbh, kan jeg også anbefale BD-Audio som er bosat både i Hvidovre og Nørrebro. Ham har jeg kun positive erfaringer med smiley

• Patrick L
    Patrick L Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 14
    #4   22. jul 2010 Bor i taastrup smiley

Men så inde på carsound deres pakkeløsning BULL, MINI

• Tommy B
    VIP

#5   22. jul 2010 Jeg ville ikke bruge penge på det Bull, medmindre du selvfølgelig har i sinde at opgradere meget snart, til du blir tilfreds? smiley
    Tag ned og snak med dem, du kan jo evt. tage forbi begge forretninger der er nævnt her, altså BD-Audio og Carsound. Så kan de servicere dig lidt bedre smiley

Kommentér på:
Hifi

Annonce