{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  værd at købe? saab 900 s
  • #1   24. jul 2010 det er en rigtig stærk bil men som bil nr 2 ville det ikke være billigere med en lettere og mere økonomisk bil ?

• #2   24. jul 2010 Vi har et par stykker til at køre, og jeg synes personligt det er en møgæske, men Saab-ejere er fuldstændig liderlige over deres biler hvilket jeg slet ikke fatter (Jo hvis det er de lidt nyere modeller, så jo) ...

Men tag fra ca. år 2000 og før det, så skulle jeg ikke eje en! Men husk nu det bare er min mening!

• #3   24. jul 2010 hmm jeg har selv haft et par stykker og har ikke haft de store problemer
    med dem
    jeg er dog gået over til mercedes (verdens stærkeste bil ) de er kønnere og de gamle 124 modeller får man jo nærmest smidt i hovedet
    men uanset hvad man køber så så skal man ungå dem der er gennem kneppet :O)

• #4   24. jul 2010 har selv haft en saab 900s fra 94 og den kørte sku godt. var meget glad for den i den tid jeg havde den

• #5   24. jul 2010 En herlig bil. Bare husk at se om dine knæ kan være under rattet. Det kunne mine nemlig ikke, hvilket også er grunden til at jeg ikke kører Saab idag.

De har en hos autohuset i Thisted. Til 25 nysynet og med ac. Står rigtig flot.

Kommentér på:
værd at købe? saab 900 s

Annonce