{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Co2 udslip alt for højt... {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har været til syn med min mercedes igår men dumpede pga. alt for meget co2 udslip, nogen som kan fortælle hvad der muligvis kunne være galt ?

*Ved høje omdrejninger :
Må udslippet være ; 0,30
Men var; 1,11

*Ved lave omdrejninger:
må udslippet være; 0,50
Men var ; 1,23

Tak for hjælpen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Co2 udslip alt for højt...
  • #1   24. jul 2010 altså havde samme problem, så skiftede olie og lige inden jeg skulle til syn tømte jeg næsten tanken og smed 2 liter kaburator væske på... det hjalp, så fløj den lige igemmen

• #2   24. jul 2010 martin V det lyder næsten ligesom de der fusker løsninger med hvis den er sænket og faldet lidt sammen så den måske er 48 cm i fronten hvor den skal være 50, så bare at fylde hele dækket med en bar eller 2 ekstra for at få den op til det lovmæssige krav smiley

• Per L
    Per L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 21 Følgere: 24 Svar: 153
    #3   24. jul 2010 det er ikke Co2 men Co der er for højt.

Kan være pga din lambdasonde. Men det er svært at sige uden at have alle tallene fra 4-gas testen.

• #5   24. jul 2010 Det er helt sikkert en elektrisk fejl. Få det undersøgt med en tester da det kan være mange ting. Mit bud er også en lamdasonde.. Men katten kan også være færdig.

• #6   24. jul 2010 jonas P : Den slår jeg let. Havde fået ny insp. på min golf 16v og havde ikke chekket det inden syn. Den dumpede på 4,6 smiley

Kommentér på:
Co2 udslip alt for højt...

Annonce