{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.580 visninger | Oprettet:

Therma Power vs Therma Extreme {{forumTopicSubject}}

hej som overskriften lyder hvilken pille vil virke bedst . ?

ved godt de er farlige og at folk ikke mener de virker osv osv .

men har det problem at jeg spiser for meget . har ikke trang til slik osv . så det er jo en fordel . men er sku sulten konstant hehe . så vil bruge pillerne til at nedsættte appetitten i en periode og se om det kunne være en hjælp .

jeg træner i fitness hver dag og går ture osv . spiser osse gerne sundt . er dog som sagt bare sulten på de forkerte tidspunkter ,

så hvilken pille ville have den bedste virkning . er også åben over for andre appetitnedsættende piller smiley
Mvh Mike

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Therma Power vs Therma Extreme
  • #1   25. jul 2010 Jeg ville fortrække T5 , det rykker røv smiley

• #2   25. jul 2010 mr , k hvad er det ? smiley evt et link smiley

• #3   25. jul 2010 Min ven har taget T5 , har fulgt hans udvikling, har har meget mindre appetit og har fået mere energi, og er blevet flot ripped, han er glad for det.
    så lad vær med at nedrage mig! de virker fint uden bivirkninger!
    Mr steroide :)!!!!

de hedder forza T5.

T5 Vægttab Tabletterne er designet til at være en effektiv slankning støtte, der giver dig en ekstra energi-indsprøjtning til din træning.

Du forbrænder flere kalorier med ringe eller ingen indsats. Hvis du kombinerer T5 med et andet produkt såsom Koffein eller Ephedrin så kan få mærkbare resultater i vægttab fra uge en. Med den ekstra energi, kan du også se en forbedring i din styrke.

Fordele:

Bidrager til at opretholde Muskelmasse.
    Hjælper øge metabolismen.
    Hjælper med at øge Energi.

Indeholder:

•Caffeine
    •Aspirin
    •Naringin

• #4   25. jul 2010 er glad for fitness osv , så det er ikke motionen der er problemet smiley så som jeg selv ser det så er det maden der er problemet . elsker sku mad hehe . hvis man kan sige det sådan . har prøvet med små måltider hen af dagen . men så når jeg når til aftens maden så æder jeg igennem og på trods af det så er jeg sulten der hen a ved 10-11 tiden igen . derfor søger jeg et appetit nedsættende middel . i håb om at det kan tage trangen eller hvad man kan kalde det. :
    )

• #5   25. jul 2010 ville også bare dele mine erfaringer smiley

men spis noget mere grønt der mætter..

jeg har samme problem, jeg har lyst til at spise noget hele tiden, har løst problemet med tyggegummi og så at have dansk vand stående, hjalp for mig smiley ?

• #6   25. jul 2010 man bliver skidt hvis man spiser for mange Therma Power og Therma Extreme så hold dig fra det

• #7   25. jul 2010 ser det heller ikke som en permanent løsning . kun en hjælp til at komme igang på smiley er meget overvægtig og kommer ikke rigtig nogle vegne når jeg spiser mere end jeg forbrænder .. så derfor ser jeg dem som en hjælp til at komme igang på . for ligeså snart man ser forbedringer så kommer det jo af sig selv at man vil holde fast i vanen smiley har en bmi på 39 ca så det er sku med at komme igang med at holde igen med maden smiley

hehe tyggegummi det må sku prøves smiley ihvertfald en billigere løsning smiley

• #8   25. jul 2010 det skal lige understreges at jeg ikke vil tage therma power osv for at tabe mig da jeg ikke tror på mirakel piller men har dog hørt fra folk at de spiser meget mindre når de tager dem smiley

• #9   25. jul 2010 Hvis du virkelig vil tabe dig så er det bare i gang.. Kør et hårdt træningsprogram og en masse cardio ved siden af, samt cykel og lange gåture hver dag. Så kan man næsten proppe hvad som helst i hovedet og stadig smide kilo samt gaine muskelmasse. Det er hårdt og man kommer til at undvære en masse gode stunder foran tv`et eller computeren, men det er måden man gør det på hvis man virkelig vil tabe sig og blive fit!!

• #10   25. jul 2010 Cross fit træning og masser af løb. Evt. svømning

• #11   25. jul 2010 "Min ven har taget T5 , har fulgt hans udvikling, har har meget mindre appetit og har fået mere energi, og er blevet flot ripped, han er glad for det.
    så lad vær med at nedrage mig! de virker fint uden bivirkninger!
    Mr steroide :)!!!!

de hedder forza T5.

T5 Vægttab Tabletterne er designet til at være en effektiv slankning støtte, der giver dig en ekstra energi-indsprøjtning til din træning.

Du forbrænder flere kalorier med ringe eller ingen indsats. Hvis du kombinerer T5 med et andet produkt såsom Koffein eller Ephedrin så kan få mærkbare resultater i vægttab fra uge en. Med den ekstra energi, kan du også se en forbedring i din styrke.

Fordele:

Bidrager til at opretholde Muskelmasse.
    Hjælper øge metabolismen.
    Hjælper med at øge Energi.

Indeholder:

•Caffeine
    •Aspirin
    •Naringin"

Hvad for et koffein produkt havde du i tankerne og kombinere med ?

• #12   25. jul 2010 Gulerødder, spis sådan en 2 imellem måltiderne når du bliver småsulten, de hjælper dig også med at få en god kulør, og så drik masser og masser af vand.

Spis gennerelt masser af friske grøntsager, de indeholder en masse antioxidanter som hjælper din cellefordeling i kroppen med at holde sig ung og frisk. (bedre end alle de produter kvinderne går og smører sig ind i)... smiley

• #14   25. jul 2010 drop det fake lort.
    Hvis du vil bruge piller til at tabe dig skal du have winz / stanzonol.

Det der er tilsvarende folk der tror at produkter til 1 million kan hjælpe dem til store guns, Hvis du vil snyde er der kun 1 vej, den dybt ulovlige, hvis du vil være clean, gå i gym og få hjælp (Selvom de ikke hjælper dig meget da de aldrig tager overvægtioge seriøst).

Du kan altid skrive en pm til mig hvis du er intra i hjælp til seriøst vægttab / cutting.

• #15   25. jul 2010 Morten - Koffein eller Ephedrin... de kan fås på piller smiley

• #16   25. jul 2010 tak for svarende allesammen . har fået damen med på at spise sundt og gå ture osv . så det skal nok blive lækkert smiley vil helt sikkert prøve jeres forslag med at dele tallerken op osv osv smiley alt er værd og prøve . smiley

• #18   26. jul 2010 jo tak smiley

Kommentér på:
Therma Power vs Therma Extreme

Annonce