5.580 visninger
|
Oprettet:
Therma Power vs Therma Extreme {{forumTopicSubject}}
hej som overskriften lyder hvilken pille vil virke bedst . ?
ved godt de er farlige og at folk ikke mener de virker osv osv .
men har det problem at jeg spiser for meget . har ikke trang til slik osv . så det er jo en fordel . men er sku sulten konstant hehe . så vil bruge pillerne til at nedsættte appetitten i en periode og se om det kunne være en hjælp .
jeg træner i fitness hver dag og går ture osv . spiser osse gerne sundt . er dog som sagt bare sulten på de forkerte tidspunkter ,
så hvilken pille ville have den bedste virkning . er også åben over for andre appetitnedsættende piller
Mvh Mike
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 41 Svar: 1.038
jun 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 67 Svar: 376
apr 2007
så lad vær med at nedrage mig! de virker fint uden bivirkninger!
Mr steroide :)!!!!
de hedder forza T5.
T5 Vægttab Tabletterne er designet til at være en effektiv slankning støtte, der giver dig en ekstra energi-indsprøjtning til din træning.
Du forbrænder flere kalorier med ringe eller ingen indsats. Hvis du kombinerer T5 med et andet produkt såsom Koffein eller Ephedrin så kan få mærkbare resultater i vægttab fra uge en. Med den ekstra energi, kan du også se en forbedring i din styrke.
Fordele:
Bidrager til at opretholde Muskelmasse.
Hjælper øge metabolismen.
Hjælper med at øge Energi.
Indeholder:
•Caffeine
•Aspirin
•Naringin
jun 2007
)
apr 2007
men spis noget mere grønt der mætter..
jeg har samme problem, jeg har lyst til at spise noget hele tiden, har løst problemet med tyggegummi og så at have dansk vand stående, hjalp for mig ?
aug 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 35
jun 2007
hehe tyggegummi det må sku prøves ihvertfald en billigere løsning
jun 2007
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 838
jan 2005
Følger: 41 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 352
nov 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 409
så lad vær med at nedrage mig! de virker fint uden bivirkninger!
Mr steroide :)!!!!
de hedder forza T5.
T5 Vægttab Tabletterne er designet til at være en effektiv slankning støtte, der giver dig en ekstra energi-indsprøjtning til din træning.
Du forbrænder flere kalorier med ringe eller ingen indsats. Hvis du kombinerer T5 med et andet produkt såsom Koffein eller Ephedrin så kan få mærkbare resultater i vægttab fra uge en. Med den ekstra energi, kan du også se en forbedring i din styrke.
Fordele:
Bidrager til at opretholde Muskelmasse.
Hjælper øge metabolismen.
Hjælper med at øge Energi.
Indeholder:
•Caffeine
•Aspirin
•Naringin"
Hvad for et koffein produkt havde du i tankerne og kombinere med ?
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 179 Svar: 3.285
Spis gennerelt masser af friske grøntsager, de indeholder en masse antioxidanter som hjælper din cellefordeling i kroppen med at holde sig ung og frisk. (bedre end alle de produter kvinderne går og smører sig ind i)...
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 145
Hvis du vil bruge piller til at tabe dig skal du have winz / stanzonol.
Det der er tilsvarende folk der tror at produkter til 1 million kan hjælpe dem til store guns, Hvis du vil snyde er der kun 1 vej, den dybt ulovlige, hvis du vil være clean, gå i gym og få hjælp (Selvom de ikke hjælper dig meget da de aldrig tager overvægtioge seriøst).
Du kan altid skrive en pm til mig hvis du er intra i hjælp til seriøst vægttab / cutting.
apr 2007
jun 2007
jun 2007
Therma Power vs Therma Extreme