{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.529 visninger | Oprettet:

Kasper S
Kasper S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Skoda felicia 1.6 mpi (AEE motor) {{forumTopicSubject}}

Halløj BG.
Jeg står og mangler en gearkasse til min skoda. Nogen der kender nogle som evt. ligger inde med en? eller måske en god ide til hvor jeg finder en der er i fornuftig stand og pris??
Evt incl. drivaksler og kobling hvis den ikke er for slidt.

På forhånd tak for din tid og håber du kan hjælpe.. God søndag!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda felicia 1.6 mpi (AEE motor)
  • #1   25. jul 2010 find en polo 6n gearkasse, det er nemlig fra den din motor og gearkasse kommer fra. men en hugger ville være et godt bud

• Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    jul 2010

#2   25. jul 2010 Nej det kan jeg desværre ikke. Korrekt at motoren er fra vw, men gearkassen er skodas egen. den er lavere gearet end polo 6n..

• #3   25. jul 2010 okay, men vil da gætte på wv gearkassen os passer på

• Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    jul 2010

#4   25. jul 2010 Tror jeg bestemt også, men tænker mere på om ophænget så er ens. Har prøvet at finde billeder for at kunne samline, men har ikke været muligt. Så skal ud og hører skoda imorgen hvad de siger. De må kunne give en sikker afklaring. for vw gearkasser flyder det med over alt, så kunne da være noget nemmere, men vil heller ikke miste "optræk" hvis det viser sig, at det med at de er forskellig gearet er korrekt. For den går sq ellers fint sådan lille felicia. Men tak alligevel og skriv endelig hvis du støder på noget info.

Kommentér på:
Skoda felicia 1.6 mpi (AEE motor)

Annonce