{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.874 visninger | Oprettet:

Benzinpumpe kører ikke ? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg næsten måtte give op at rede min audi

Jeg har et problem med el nettet til benzin pumpen. for nogle uger siden var jeg på vej hjem da bilen pludselig gik i stå. jeg kunne lige starte den og kører 100 meter før at den gik i stå igen.. bilen ville der slet ikke starte.. da jeg fik bilen hjem fik jeg min far til at "rykke" lidt i alle relæerne mens at jeg holdte starteren, da han kom til benzinpumperelæet startede motoren. bilen kørte fint i et stykke tid hvorefter at den blev underlig igen men kun periodisk. Jeg kan nu starte bilen ved at rykke i relæet, så jeg tængte at det måtte skiftes. jeg kørte til en hugger og fik et "nyt" relæ og dagen efter havde jeg balladen igen. men kun periodisk. jeg kan nu (når bilen går i stå) starte den igen ved at rykke-ruske lidt på relæet, og det er altså surt at holde for rødt og ikke kan komme nogle steder. det "sjove" er at jeg kan kører 1500 km uden at der er bøvl og så pludselig.

jeg tog bilen til mekaniker og de målte at alt er OK,, fejlen ver der selvfølgelig ikke ved mekanikeren (typisk) men fejlen er så kortvarig at jeg ikke tror at man kan måle den da den mindste berøring af relæet starter motoren.. min mekaniker gav op og sagde at det var pumpen der slog relæet fra.. det lød i mine ører logisk, men hvordan kan det passe at jeg kan "aktivere" relæet ved blot at berøre det? det hænger ikke sammen. måske er det selve sikreing/relæ boksen der fejler? min mekaniker bekendte og min far har nu opgivet kampen og jeg vil nu forsøge at spørge herinde inden at jeg dødsdømmer min kære audi smiley det ville være synd med den stand den står i

har nogle af jer oplevet lignende eller kan i hjælpe med at fortælle hvad der er galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzinpumpe kører ikke ?
Kommentér på:
Benzinpumpe kører ikke ?

Annonce