{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Jesper S
Jesper S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Volvo 460 1.7 Turbo - godt/skidt køb? {{forumTopicSubject}}

Goddag..

Jeg står og overvejer, at købe en "Volvo" men da det er en Renault motor osv. så har jeg lidt betænkligheder. Men synes sgu prisen lyder fornuftigt og der må trodsalt være et eller andet Volvo over den siden de vil smide et Volvo logo på smiley

Info: Pris 26.500kr. - KM: 165.000 - Farve: sort

Jeg vil gerne have jeres mening. Kan man finde andet og bedre til prisen (Ford, Skoda og Citroën er udelukket..)? Er det en bunke lort? Noget man skal være særlig opmærksom på (Hvor ruster den typisk, noget der ofte går istykker osv.)?

mvh. Jesper Sørensen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo 460 1.7 Turbo - godt/skidt køb?
  • #1   10. nov 2005 er det den volvo fra Balling oppe ved skive

• #2   10. nov 2005 Det er vel en fin bil.. Har da ikke hørt noget specielt dårligt om den, men husk det er ikke en volvo... det er en renault 460 ; - ), og det er du selv klar over

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    aug 2003

#3   10. nov 2005 torben A: Nej det er ikke den. Denne sælges privat.. Har du evt. et link til den ved Skive? For så vil jeg da gerne lige se lidt på den.

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    aug 2003

#4   10. nov 2005 Kim H du har helt ret. Jeg vil gerne have en kvik bil til billige penge smiley

Ser lige på det..

• #5   10. nov 2005 Kim: Turboen er jo standard så, det så er den holdt, er det ikke det svageste punkt.. Tilgengæld har sådan en bil kun 120 hk.. og det er der altså ikke meget turbo bil over.. En let bil, ala kims skulle nok trække dig, selv uden turbo.

• #6   10. nov 2005 kan ikke finde den tror måske den er solgt..

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    aug 2003

#7   10. nov 2005 Det er rigtigt den kun har 120hk men den kan chippes til lidt flere. Men det er self stadig en ret tungvogn alias kampvogn smiley

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    aug 2003

#8   10. nov 2005 Kan se der er 2 Chrysler Neon 2,0 SE 4d i mit område til 26.900 der har kørt 160 og 170.000km. Og det lyder jo ikke helt galt. Men hvad skal man så være opmærksom på ved sådan en bil? Og hvilken motor er der i sådan en? Chrysler eller noget ford? Ja hvad med reservedele koster de en bundgård fordi den ikke er så kendt/udbredt i danmark?

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    aug 2003

#9   10. nov 2005 Kim H: Mange tak for det lange og fine svar. Tror da lige jeg vil ud og se på sådan en eller 2.. Selvom jeg synes fronten er mindre hældig.

• #10   10. nov 2005 Se her hvis det har din interesse. http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=35642
    Det er min svigerfars og min mand har lavet den

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    aug 2003

#11   11. nov 2005 Charlotte A: Nej tak.. Vil godt have en der ser lidt mere moderne ud.

Kim H: Ja, se der sker lidt. Så ser den jo nærmest godt ud smiley

• #12   15. mar 2009 det er en fin bil.. og tung?? Syns sku ikk 1075kg er meget, den vejer jo ikk meget mere end en pug 206.. og 120 hk kan ment blive til 170-180 hk med std turbo.. min trækker menlig rigtig fin, og folk kan bar grine indtil de finder ud af at den kun står mig i en 5. del af hva deres golf 1.8 T koster.... smiley

Jeg syns du sku prøve sådan en.. hvis du vil ha en turbo bil at lege med uden det koster for meget..

• #13   15. mar 2009 det er en fin bil.. og tung?? Syns sku ikk 1075kg er meget, den vejer jo ikk meget mere end en pug 206.. og 120 hk kan ment blive til 170-180 hk med std turbo.. min trækker menlig rigtig fin, og folk kan bar grine indtil de finder ud af at den kun står mig i en 5. del af hva deres golf 1.8 T koster.... smiley

Jeg syns du sku prøve sådan en.. hvis du vil ha en turbo bil at lege med uden det koster for meget..

Kommentér på:
Volvo 460 1.7 Turbo - godt/skidt køb?

Annonce