{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Post Danmark! {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig som er vildt træt af, at når man bestiller en pakke. Og man betaler via dankort, og postbudet så har været der ude man har hørt dem, eller lige været ude og lufte hunden. og så står der på det lille stykke papir at "forsøgt d. 5/8" . og så står der at man først kan få fat på den dagen efter. Har da oplevet flere gange at de ku finde på at gemme den bag ens skur eller andet, når de ku se den var betalt. og så skrive det på papir!

det lort! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Post Danmark!
  • #1   5. aug 2010 har fået pakker idag og tírsdag...

de har bar lagt den i det åbne vindue som jeg har efterladt... smiley

herligt at bo her... smiley

• #3   5. aug 2010 Siden hvornår forsøger de...

Har flere gange været ude for at jeg har været i indkørslen, hvor de har lagt post i min postkasse.. bla. med sådan en seddel......

Men mt gamle postbud lagde det bare af til mig smiley hvor vi havde aftalt.. det var service..

• #4   5. aug 2010 Desværre er det ikke den samme hver gang. og tit hvis du kommer ned på posthuset 15minutter inde det lukker, kan man se at pakke ligger der, men det vil ikke gi dig den, fordi der står dagen efter på papiret! smiley

• #6   5. aug 2010 hmm... hvad havde i tænkt jer at postbuddet skulle gøre udover at lægge det af på posthuset når vedkommende ikke kan aflevere det på adressen på grund af manglende modtager...?

pakken kan ligeså godt blive stjålet hvis den ligger der på dørtrinnet og så er det postdk der hænger med røven i postkassen og i bliver sure over at pakkerne ikke kommer frem...

• #7   5. aug 2010 det er fordi der er mange der prøver at snyde post dk ved at sige at man bare kan sætte pakken og bagefter siger de at de aldrig har modtaget pakken

• #8   5. aug 2010 Nu kører jeg post, og reglen er jo, at hvis der ikke er nogen der åbner og tager imod skal pakken anmeldes.. Vi kan jo ikke vide, hvem der synes det er ok at den bliver lagt, og hvem der ikke vil have det.
    Selvom man måske har modtagerflex må vi ikke ligge dem, hvis der kræves underskrift..

• #9   5. aug 2010 Du kan gå ind og oprette dig på deres hjemmeside, der kan du skrive hvor du gerne vil have dine pakker sat, eks. ved døren-skuret mv.

• #10   5. aug 2010 Casper J - mit postbud som har lagt pakke selvom jeg ikke var hjemme. har altid gemt den oppe ved skuret eller noget. så det ikke ligger mit ude på vejen. tror nu godt postbudet kan tænke selv smiley

• #11   5. aug 2010 Man KAN dog godt prøve at hente pakken samme dag, hvis man gør det ud på eftermiddagen, hvor buddet formegentlig er kommet tilbage - har jeg selv gjort et par gange. Grunden til at man først kan hente den dagen efter er, at man jo ikke kan vide hvornår ruten er kørt færdig osv..

• #12   5. aug 2010 helt enig jannik...

men et postbud kan ikke vide hvor han må gå ind med en pakke og hvor man ikke må gå ind med en pakke... og derudover så skal modtageren også vide hvor pakken bliver sat henne...

og derudover kræves der i mange tilfælde underskrift på modtagelsen som flere er inde på herinde...

• #13   5. aug 2010 Du kan også skrive i 'bemærkninger' hvor pakken må stilles når du er ved at bestille varen smiley

• #14   5. aug 2010 I skive kan man da få pakken udleveret samme dag på posthuset, hvis altså den ligger dernede inden de lukker :o)

• #15   5. aug 2010 jamen du har da ret alexander... men der kommer der ikke nogen underskrift på modtaget vare af... smiley

og så hårdt er det vel heller ikke at smutte ned på posthuset og hente pakken dagen efter..? går ud fra de fleste herinde er i bil... smiley

• #16   5. aug 2010 jeg har oplevet jeg så ham også stod jeg klar så smed han bare en seddel i postkassen i stedet for at ringe på..

gik så ind på posthuset og brokkede mig så de små kassedamer var skræmt siden er det ikke sket

• #17   5. aug 2010 det er fyringsgrund hvis en pakke bare bliver sat foran døren uden underskrift

• #18   5. aug 2010 ja hvis du endelig skal brokke dig til nogen er det postmesteren i distriktet og ikke de stakkels folk på posthuset som ikke kan gøre hverken fra eller til

• Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #20   5. aug 2010 Gå ned og få et klistermærke til postkasse. Man kan vælge hvilken sted, pakken skal afleveres hvis ikke man er hjemme.

• #22   5. aug 2010 Jeg var også træt af det.. Derfor begyndte jeg at bruge døgnposten... Det er smart og gratis... smiley

• #23   5. aug 2010 Jeps, følg Porsche Palle's link. Så kan I få jeres pakker som I vil.
    Og postbudet bliver også glad for det. Så slipper han for at have pakken med tilbage.

• #24   5. aug 2010 Ved mig gider de ikke ringe på ca halvdelen af gangene.. så smider de bare sådan en rød seddel ind af postkassen.. skide irriterende

• #25   5. aug 2010 Jeg er selv postbud, og det os der hænger på den hvis den bliver stjålet.
    Så må man jo få modtagerflex, så det er modtageren der har ansvaret ligeså snart vi har afleveret den. Så må vi stille den lovligt uden nogen er hjemme..

Kommentér på:
Post Danmark!

Annonce