{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Ind reg. af engelsk bil. {{forumTopicSubject}}

Hey Bg.
Håber der er nogen der kan svare mig har ik haft tid at ringe til told og skat de sidste dage.

1. Kan man ca. regne med den udregning told og skat hjemme side gir under beregn afgift?

2. Nogen der ved hvad det gir i rabat på afgift hvis rettet sidder i den anden side, hvis det gir noget.

3. Er det billiger at indføre det som en gul pladet bil.

4. Hvis det skal være firma bil er der nogle fordele?

pfh tak. Mvh mike

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ind reg. af engelsk bil.
  • #1   5. aug 2010 1. Næh. Det kommer tit an på hvem du snakker med, lidt lige som når man skal have forsikret sin bil.

2. Jeg mener det er 20% af afgiften man sparer.

Pas til de to andre.

• #2   5. aug 2010 1. Nej. Se på samme side hvad andre har betalt og sammenlign oplysninger. Regn ca. med dette.

2. De 20% bli'r KUN givet hvis den IKKE findes i en venstrestyret version. Dog er en venstrestyret Supra TT minimum 2-3 gange dyrere, så afgiften er også lavere på baggrund af værdien.

3. Afgiften er ikke 180% som på hvide skiver, så ja? Noget uklart formuleret spørgsmål.

4. Det er vist ret åbenlyse fordele og ulemper.

• #3   5. aug 2010 tak for jeres svar...

med 4. mener jeg om man kan reg. den som firme bil når det er det den skal bruges til og om men kan få noget af det betalte afgift tilbage i skat ?

Kommentér på:
Ind reg. af engelsk bil.

Annonce