Andre forumemner med "photo shop`?"
Photo shop
er her en der er vildt go til det og som ville gøre en lille tjæneste da jeg går med en ide og vil lige se hvordan det kommer til at se ud inden det kommer ud i livet
er her en der er vildt go til det og som ville gøre en lille tjæneste da jeg går med en ide og vil lige se hvordan det kommer til at se ud inden det kommer ud i livet
Skrevet af: lasse p - 12. jul 2013
Photo shop?
Hej, der skulle vel ikke lige være en herinde som er lidt skarp til photoshop, og som evt. lige vil hjælpe mig 5 min.? Skal lige se nogle fælge på min bil, bare for at se om det skal være dem. Ha...
Hej, der skulle vel ikke lige være en herinde som er lidt skarp til photoshop, og som evt. lige vil hjælpe mig 5 min.? Skal lige se nogle fælge på min bil, bare for at se om det skal være dem. Ha...
Skrevet af: Peder B - 2. mar 2011
photo shop
HJÆLP NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT LAVE MIN G3 MED DE SKØRTER MATSORT MED HVIDE 17" ALU ???
HJÆLP NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG MED AT LAVE MIN G3 MED DE SKØRTER MATSORT MED HVIDE 17" ALU ???
Skrevet af: Bjørn&Sabrina H . - 3. apr 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
- Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
- Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
- Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
- Skift af vandhane i køkken 800 kr.
- Sætte spejl og hylde op 400 kr.
dec 2006
Følger: 73 Følgere: 73 Biler: 4 Emner: 57 Svar: 323
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 41 Svar: 94
Drejer som jeg har fundet et billede af en tattoo, men der skal stå noget andet end det der gør
photo shop`?