{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ETU forsikring
  • #1   11. aug 2010 det kan man ikke

• #2   11. aug 2010 Hm skod...

• #3   11. aug 2010 Jeg har selv lige søgt efter den billigste forsikring og jeg fandt ud af at det bedst kan svare sig at ringe rundt og få en personlig snak , så er priserne noget anderledes end på dre hjemmesider ..

Plus der er rigtig stor forskel på hvad de tilbyder , mit gik fra 10,000 kr for en ansvar til 4500 kr med fuld kasko med min første egen bil til trods for min alder ...

Så ring rundt

• #4   11. aug 2010 brian, hvor fandt du 4,5k henne?

• #5   11. aug 2010 IF forsikring Holger W ...

Hvad gir du nu for din bil ?

• #6   11. aug 2010 jeg giver 6k for ansvar kun :S

• #7   11. aug 2010 Ok , ja da jeg ringede rundt til andre selskaber efter tilbuddet fra if , så sagde de oz , skynd dig at tage imod tilbuddet , det finder du ikke billigere ....

Så jeg har sendt papirerne afsted og venter på policen kommer ind af døren ...

Er du ny med egen bil i dit navn eller hvad har du af erfaring ?

• #8   11. aug 2010 ring dog ?!

• #9   11. aug 2010 Til Brian og alle andre.

Vi havde fået et tilbud fra IF forsikring på 4900 kr med fuld kasko. Fint vi skriver under og det hele. 1 uge efter får vi en regning på 13500 kr.
    Vi ringer til dem og siger det var må da være en fejl, og de siger ja og de ordner de... siger de...
    1 uge efter 14800... AF MEN HVAD FANDEN???!

Ringer igen og skælder dem ud for hvad fanden sker der dog. Sidder her med en kopi på det vi har skrevet under på og de sidder stadigvæk med kuglerne fastfrosset på isen.?for ca 14 dage siden ringede vi og sagde at vi ville have dealen aflyst da de tydeligvis ikke kan finde ud af det og at vi self. nok skulle betale for det stykke tid vi havde kørt hos IF, MEN ud fra de 4900 for det havde skrevet under på.

vi ringede derefter til ETU som gav os et tilbud på 4500 kr uden kasko, men ligemeget. Han har overtaget os og alt kører som smurt hos dem.

1 uge siden fik vi et brev hvori der stod at vi havde 14 dage til at betale regningen på 14800 ellers ville vi blive smidt i retten og politiet samt indkasso ville blive indkaldt.... FUCKING LORTE FORSIKRING......
    Så lige nu har vi en ven af familien på sagen som er advokat... FLOT IF... Virkelig FLOT!!!

• #10   11. aug 2010 Så ja, tag da endelig if. Det er jo en pisse god ide.

• #11   11. aug 2010 Ja ok Mazen S ... Det kan jo være du bare lige har været uheldig og at der er lignede historier fra andre selskaber ...

Men indtil videre så holder jeg mig til IF og jeg skal da nok skrive herinde hvis der går noget galt i det vi har aftalt , men det regner jeg da stærkt med at der ikke gør !!

Under alle omstændigheder kan de vil ikke kræve noget man ikke har skrevet under på ??

• #12   11. aug 2010 ETU = been there, done that and will never ever do it again....

• #13   11. aug 2010 Nu er ETU altså ikke meget bedre hvis man læser diverse forumemner igennem angående forsikring..

• #14   11. aug 2010 Har også hørt om problemer med ETU, og ja selvfølgelig har man nok bare fanget IF på en dårlig dag. Men når forsikringsmanden kommer ud til os og siger i kan få det til den her pris nu og man skriver under.. Får en kopi med underskrift og det hele og man får en kæmperegning, så ved jeg nu ikke hvad jeg skal tro.
    Specielt ikke når man ringer til firmaet og forklarer dem hvordan og hvorledes, hvorefter man bare får i hovedet; Det tilbud kan vi ikke give.
    Hvor proffesionelt er det lige fra forsikringen? Så få dog fat i manden og sig noget til idioten.

• #15   11. aug 2010 tror altid man kan sige noget frem for den anden,

• #16   11. aug 2010 Jeg har aldrig haft bøvl med ETU, hverken ved skader eller noget.

• #17   11. aug 2010 Kan beregnes hos DAF
    http://forsikring.daf.dk/beregning.aspx

• #18   11. aug 2010 har aldrig haft problemer med etu og jeg har haft det i 3 år nu.

de er meget billigere end konkurrenterne i mit tilfælde og der er intet brok, aftaler bliver afholdt osv. smiley

har dog også haft problemer med if, samme som i andre nævner mht prisstigning når girokortet kommer..

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #19   11. aug 2010 Skal heller aldrig prøve ETU igen. Fik en pris på 4500 kr. som blev dyrere hver gang de sendte en police!! Lorte selskab

• #20   11. aug 2010 der er vel en normal indeksregulering hvert år,tror min steg 100-150 på et år

• #21   11. aug 2010 Jeps også indeksregulering få måneder efter jeg fik tilbudet.. Så bare lige 25% oven i 11.000kr med en måneds varsel.

Kommentér på:
ETU forsikring

Annonce