{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af Audi A4 ? :)
  • #1   13. aug 2010 tja nok lige i overkant ,..... med næsten 400000 på ur og årg 97....
    en pris i ren handel burde max være 55 ..

• #2   13. aug 2010 Alt for dyr efter min mening.. En A4 fra den årgang koster ikke en skid idag. At den så har fået en ny front på er så hvad det er. Just ikke ligefrem noget som kan hæve prisen 30.000 kr pga en ny front.

Ellers er der jo ikke lavet noget specielt ved bilen som går den er ret speciel eller lækker smiley

• #3   13. aug 2010 50-60 K er absolut max hvis bilen ellers fremtræder i GOD stand.
    Husk det er en yderst kostbar bil at servicere og at reparere hvis det skulle blive nødvendigt. Husk at tjekke dæk, den skal ligge i den absolut lave ende af skalaen hvis disse står for udskiftning - 20" er absolut IKKE gratis.

• #4   13. aug 2010 Dybt uenig, med alle i denne tråd.. Nu er der jo ikke snakke om en a4 1.8 20v her, men en 2,8 Qrattro, der ser ud til at være i rigtig fin stand. Kan ikke se problemet med prisen, men syntes faktsk den er billig. Og i sidste ende er det sælger der bestemmer prisen, så hvad vi andre syntes du skal guve for den, er irellevant.

• #5   13. aug 2010 lige et spørgsmål er det med eller uden plader og hvor langt til syn
    hvis det er uden plader og syn så vil jeg sige den er en 55.000 vær men har så heller ikke kunne se kabinen af den hvad stand den er i
    personligt syntes jeg man har ødelagt en smuk audi med den front der er monteret

• #6   13. aug 2010 bilpriser.dk !!

Kommentér på:
Vurdering af Audi A4 ? :)

Annonce