{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

schaffenlund regler/tüv ang sænkning {{forumTopicSubject}}

Forrige år hvor vi tog langs til schaffenlund / Vw audi træf i tyskland stod Tüv og politiet og tjekkede alle biler om de var iordne. men er meget i tvivl om hvor vidt en bil må sænkes ? nogen speciele regler ? fordi mener man skal ku køre over deres pind de ligge på vejen. men gælder det kun for tyskerne eller os for os dansker ?

nogen som kan hjælpe ? skal gerne vide det smiley så jeg ikk blir stoppet og blir smidt hjem igen smiley

prøver lige igen da jeg ikk rigtig fik et ordenligt svar sidste indlæg..

kun svar hvis i ved det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  schaffenlund regler/tüv ang sænkning
  • #1   17. aug 2010 dine forlygter skal være 50 cm over jorden bare mener jeg..

  • #2   17. aug 2010 Altså jeg vil tro, uden at vide det, at hvis du kører lovligt rundt i DK så er det også lovligt i DE. Dvs. at hvis du ikke har papir på den sænkning du har, og du tror den er for lav, kan det være du får problemer i Tyskland.

    Dog vil jeg tro at de ikke blander sig så meget i din danske bil da det nok mest er tysker de er efter. De kan jo ikke sende dig til syn, så vil tro de mere kikker på hvor meget din bil larmer, det kan de godt give en bøde for.


  • #3   17. aug 2010 hmm ja den har jeg ikk lige tænkt på angående papire på undervognen, for det har jeg sådan set ikk hmm.. skaffe skaffe smiley

  • #4   18. aug 2010 hej jeg har lige snakket med en tysk ven i morges og han siger det kun er de tyske biler der skal det. og dansk lovgivning siger der skal være 51 cm fra bundt til un derkant af lygten og tåge lys 25 cm til center. var til syn med min igår....

Kommentér på:
schaffenlund regler/tüv ang sænkning

Annonce