{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Peugeot 206 {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg overvejer at sælge min bil for at prøve noget andet.

Jeg har altid været lidt forelsket i pug 206.
MEN !
Der går jo så mange rygter om franske biler er noget lort osv.¨
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres holdning til om det er en bil man sagtens kan købe, eller om man skal holde fingrene langt væk fra den ?

Spohr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206
  • #1   23. aug 2010 Jeg har en s16 som jeg er super glad for (: Du skal bare være sikker på at få den tjekket ordentligt inden du køber :b

  • #2   23. aug 2010 Ja selvfølgelig ;D.

    Men mange snakker bare om mange el fejl osv.
    Men skulle man ikke mene at de biler der havde det har fået den nye software ?

    Flot S16'ner i øvrigt


  • #3   23. aug 2010 har os været super tilfreds med min, og har aldrrig rigtig haft nogen problemer med den andet end normal slidtage smiley så jeg kan kun sige godt om peugeot smiley

  • #4   23. aug 2010 Jeg er utrolig glad for min CCer-Og har ikke haft nogen problemer med den-Købte den for lidt over 1 år siden, og har kørt 25000 problemfrie km i den indtil nu.

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #5   23. aug 2010 Ja der er nogle el fejl og vil sige sådan er det smiley

    Min bil er fra '03 og min BSM box er lige stået af, som kommer til at betyde en lidt tungere udgift til reparation, men ellers vil jeg nu sige at de el fejl der har været, ofte har været sprungne pærer, men dette problem blev løst for mig da jeg skiftede lygter og som sagt. Jeg har prøvet nogle el problemer, men kontra at jeg ikke har udgifter til andre reservedele og reparationer, så vil jeg nu bare ryste på hovedet af det og sige at i stedet for mekanisk så er det el ved Peugeot smiley

    Jeg er ogås rigtig glad for min S16 og kan varmt anbefale det smiley


  • #6   23. aug 2010 Tusind tak for svarene alle sammen.

    Voldsomme Pug'er i har ;P

    Det lyder til at jeg sagtens kan gå ud og købe en uden frygt ;D


  • #7   23. aug 2010 Jeg har heller ingen el fejl smiley Kun en bagbro der skal skiftes smiley

  • #8   23. aug 2010 Fransk er godt til prisen, meget udstyr og fin design til billig penge, + de er næsten alle rustfri..

  • #9   23. aug 2010 syns os det er en lækker bil
    alle biler har fejl ved vær sit, det er 2 206'er jeg har hjemme, den første blev totalskadet efter en singel ullykke,.
    så købte jeg s16'eren smiley lækker bil smiley
    altså vw ruster hele tiden, og de siger der næsten er fejl i motoren passer heller ikke helt smiley
    franske biler problemmer med el, men ruster sjællent smiley

    det kommer an på hvad folk er til jo smiley og de fleste køber jo vw fordi alle vennerne gør det smiley hehe


  • #10   23. aug 2010 Benjamin R. True true ;D

    Har kilometer en stor betydning ?


Kommentér på:
Peugeot 206

Annonce