{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Tyven på spil igen !!! {{forumTopicSubject}}

Så er det anden gang på bare en uge de har prøvet at stjæle min bil.. første gang var natten til mandag der kom de ikke engang ind i bilen... anden gang var så natten til idag!! de KOM ind i den og de fik rykket det hele fra hinanden jeg blev hedigvis reddet af min ratlås denne gang.....!!! sædet var kørt frem til en lille person og bakspejlet var indstillet til at de skulle køre men de kom ikke nogen steder og de tog ikke en skid fra den.... TIL DEN/DE PERSONER DER PRØVER AT STJÆLE MIN BIL DROP DET NU BARE I KAN JO IKKE FFS AMATØR MAND nøgle hullet bilver svejst til idag og det samme sker med dørhåndtagene.. så kan de glemme ALT om at komme ind i den mere..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyven på spil igen !!!
  • #1   19. nov 2005 Det er satme noget høvedeværk.!

• #2   19. nov 2005 Charlie N: Giver dig ret..

• #3   19. nov 2005 den kommer ikke til at holde i horsens mere fra idag.... det er sidste gang !! så de kommer ikke til at kan rode mere ved den fra nu af...

• #4   19. nov 2005 nej jeg tror bare ikke de helt ved hvordan man skal gøre og jeg tror godt jeg ved hvem det er der gør det ved den.. for små 14dage siden var der en anbo der fik nakket sine jog scooter af sin egen nabo og han havde alt muligt lort til at ligge i hans lejlighed.. bilhifi golfkøller. vidiocam osv .. han er meget kendt af politiet her i horsens... kunne godt være ham der gør det sagde de da jeg ringet til dem idag og sagde hvor det var sket..... sååå mon ikke det er ham der er på spil

• #5   19. nov 2005 det sjove ved det hele er min alarm gik ikke engang igang ved det ?!?!? hvorfor ikke ???

• #6   19. nov 2005 Hvor i horsens drejer det sig om?? skal lige vide hvor jeg ikke skal parkere

• #7   19. nov 2005 der omme ved vestergade/nygade/lillenygade hold dig væk derfra....

• #8   19. nov 2005 Morten S.
    Jeg fik lige alarm i min bil for 4 uger siden.........heldigvis........for en uge siden forsøgte nogle skiderikker at tage bilen med sig.........men alarm gik i gang da de brød ind i bilen.............
    Hvis din alarm ikke har været monteret rigtigt, så kan det være at de skiderikker har kortsluttet den.....ved at føre + og - sammen, ved at pille dine lygter af........., så evt. kan det være derfor...........
    N.B. Jeg fik det af vide af kriminal politiet vedr. kortslutningen, for det havde de prøvet med min alarm....
    Og til sidst..........kør ned på statioen og få taget de fingeraftryk i en fart...........så kan det jo være at de finder de sataner.........

MVH. Toke

• #9   19. nov 2005 kør ned på statioen og få taget de fingeraftryk i en fart........... har jeg været.. de fandt 2 gode aftryk de kunne bruge

• #10   19. nov 2005 Det var sgu godt...........jeg går og venter på om de kan finde ud af hvem det var...............for ellers må jeg fandme selv hoste op med de 4000,- kr. som det koster med en ny dør.............SSUURRR rrrøøvvv..........

Det burde være lovligt at skyde indbrydstyve........

• #11   20. nov 2005 Hmm kan det mon være ham der har stjålet en Honda Melody i nat på fredericiagade.. Det var en af mine kammi'er der købte den for en uge siden... men det var en kort fornøjelse medmindre den bliver fundet..

Kommentér på:
Tyven på spil igen !!!

Annonce