{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Ny GPS hjælp søges :) {{forumTopicSubject}}

Hvilket mærke evt. model skal jeg kigge efter. Den skal have Europa kort og gerne med god hukommelse, TMC er ikke super vigtig, eller bluetooth, FM radio m.m bare en ganske fornuftig GPS. Har en ældre Tomtom der ikke rigtig vil mere og der er kun skadinavien på + 512 mb så den kan ikke have et europa kort på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny GPS hjælp søges :)
  • #1   10. sep 2010 Du kan købe mange af de store mærkers GPS software til en nyere mobiltelefoner, og så er det kun hukommelseskortet der i der sætter grænserne for kort.

Havde engang en iPhone, og der fik jeg da købt mig noget TomTom så vidt jeg erindrer... Android telefoner (HTC Desire, Motorola Droid, Samsung Galaxy osv) har jo Google Navigation, men det bruger desværre data til konstant at hente kortet så det ikke ligger og fylder på hukommelseskortet... men der kan da helt sikkert købes af de store mærker i fremtiden..

Bare lige en indskydelse hvis du alligevel står og skal have ny telefon snart eller lignende. smiley

• #2   10. sep 2010 har en Garmin 765 tror jeg den hedder, den er jeg ikke særlig tilfreds med, den er rigtig elendig med touch funktionerne , det tit man rammer en anden knap en man habde tænkt sig.. har selv en tomtom før, den var jeg meget mere tilfreds med..

• #3   10. sep 2010 En Blaupunkt Travelpilot 700...

Super lækker navigation

• #4   10. sep 2010 medion fra aldi..stor skærm 2gb sd fuld europakort

• #5   10. sep 2010 Garmin er det eneste der dur

• #6   10. sep 2010 jeg har lige fået navigon på min iphone, og der duer altså. har haft flere garmin navier men navigon slår det. synes jeg ihvertfald

• #7   10. sep 2010 Bruger tomtom på arbejde, og jeg er virkeligt træt af den! Den er virkeligt langsom, og alt for gammel at se på. Det er en af de nye topmodeller.

De gamle har tidligere brugt Garmin, men det synes jeg også er noget rod. De har derimod købt en ny Navigon (Halvstor model) - og den virker bare! Utroligt lækkert kort, nem at navigere rundt i menuen - og dejlig logisk.

Jeg selv bruger CoPilot på min iPhone, efter jeg har prøvet tomtom og Navigons Apps. Her er den store taber tomtom igen.

• #8   10. sep 2010 har en eller andet garmin nüvi .. det virker bare.. med TMC osv.. dog ik radio men den er også snart 2 år gammel smiley

• #9   10. sep 2010 Hmm der var blandet meninger om mærkerne hehe smiley

Kommentér på:
Ny GPS hjælp søges :)

Annonce