{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

Afslag ved nyt bil køb ? {{forumTopicSubject}}

Da jeg skal til og køre et godt stykke vej hverdag, skal jeg have en mindre bil der køre lidt længere literen uden den skal være vild kedelig og køre i og skal heller ikke koste over 150000kr smiley Jeg har overvejet meget og købe en swift, hvilket jeg også regner med og gøre smiley
Men mit spørgsmål er så hvor meget i har kunne få forhandlerene ned i pris, altså jer der har købt helt ny bil inden for det sidste år smiley

Høre meget gerne fra andre Swift ejere smiley

Ps: Er ligeglad med hvad folk syntes om bilen og frabedes at folk opfordre til at købe andre biler i stedet smiley

På forhånd mange tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afslag ved nyt bil køb ?
  • #1   10. sep 2010 Jeg har købt en swift for en lille månede siden. Er super glad for den rigtig skønbil.. Kører mellem 50-100 km dagligt, i by og på landevej.. Det er en 1,5 benziner med 102 hk. Mit forbrug ligger gennemsnitligt på 15,8 km literen og det skal siges at jeg ikke gør mig umaget for at have et pænt forbrug, så det vil jeg da mene er godt gået.

Jeg gik med samme tanke om at den skulle være ny. Men så fandt jeg min som havde gået 40.000 og det sparede jeg omkring 50-60.000 kr ved, med alt det ekstraudstyr og tilbehør som er med.. Den stod til 115.000 og pressede så forhandleren ned til 107.000 kr..

Det eneste minus ved swiften er at den ikke er så økonomisk på motorvejen.. Kørte til Ålborg her sidste weekend (omkring 100 km hver vej). Der gik den mellem 12,3-13,5 km/l på motorvejen.. Men vil helt klart anbefale bilen.

• #2   10. sep 2010 Du kan godt få en god pris på den gammel swift, der kommer en ny swift i næste mdr.

• #3   10. sep 2010 Kig forbi min..... Det er simpelthen i konge bil. 2.2 CTDI. Har lige kørt fra Næstved til KBH med et gennemsnit på 22,7 km/l, så økonomisk kan den også være.

Kommentér på:
Afslag ved nyt bil køb ?

Annonce