{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Nye vinterdæk {{forumTopicSubject}}

Jeg er på ud kig efter nogle vinterdæk og efter at have læst fdm's test sidste år, har jeg kigget på vredestein snowtrac 3. Men har osse kigget på andre der var lidt billigere f.eks.

Hankook w440
Brigdestone blizzak lm-20
Yokohama w.drive

Er de dæk noget vær?? Jeg køre 80 km og dqgen året rundt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye vinterdæk
  • #1   10. sep 2010 det er alle gode dæk

• #2   10. sep 2010 Se om du kan finde nokian hakkapalita C eller 7 uden pigge .. Mener dog ikke at de bliver solgt i DK men dækmanden kan vel skaffe dem hjem

Et rigtig godt vinterdæk

• #3   10. sep 2010 Hov 7eren fåes kun med pigge .. den skal hedde R

• #4   10. sep 2010 Hey.. Jeg ved godt man siger Thansen ÅHH Nej , men sidste år havde ikke råd til andre og køre 360 km om dagen og de dæk var sindsyge gode. Folk som havde dyre vinter dæk trak jeg op med mine thansen dæk. Griner.. De skal da på igen i år smiley Vi har meget sne her på Lolland og ude på de små veje så det kræver gode dæk og ja det må siges at det er de sku.. Ros til Thansenn for engangs skyld..

• #5   10. sep 2010 haha,så er du en ud af rigtig mange,

• #6   10. sep 2010 Ja jeg kørte på de billigste jeg kunne finde på nissanen .. Kuhmo

De klarede den norske vinter ganske godt men dku ikke lige så godt som de nokian der sad på caravellen .. OK caravellen kørte så også med pigge

Nissanen får hakkapalita / på iår det er helt sikkert

• #7   10. sep 2010 dezmo . Vil nu sige at de også slår de dyre dæk mht. vejgreb

Nu har vi jo 7mdr med rigtig vinter heroppe og har kørt taxa heroppe sidste vinter og nokian det holder altså bare

Har sat fast en enste gang pga. jeg troede jeg kunne vende og kørte så i grøften ellers ingen problemer .. Og du kan jo se under mine videoer at vi ikke køre helt pænt heroppe

• #8   10. sep 2010 dezmo . Så kom du en tur til Norge på dine dyre danske dæk så ser vi hvem af os der kommer op ad brat bakken

Eller dansker dræberen som vi også kalder den

Kan afsløre for dig at der er stor forskel på og dækkene er lavet til det danske eller norske marked bla. hakkapalita modellen vi køre med kan ikke købes i DK

• #9   10. sep 2010 Rettere den kan købes i DK men må bestilles hjem

• #10   10. sep 2010 Ikke lige med dæk, men med manage andre ting i debaten og i rene ord for penge og lign. Probgramer afslør det faktisk ofte at det er de billigste eller nede i den billig ende der vinder over de dyre ting det samligner med, så dyrt er ikke ALTID bedste, det er bare folk der leger fattig rig eller her røven fuld af penge der har fået den ide på hjerne for ikke at blive til grin..

Den forskel der er på dyre og tit billig dæk er at de billig dæk ikke holder til lige så mange vintre dyre...

• #11   10. sep 2010 utrolig folk ikke kan finde ud af at billige dæk ikke er så gode som dyre dæk,at man vil spare det eneste som holder bilen på vejen,men det er nok det samme som at sammenligne skode og bmw

• #12   10. sep 2010 Tommy P som chefen siger så går han mere op i vejgreb som i hvor længe de holder

Enste bil vi har kun en bil der ikke køre på nokian .. dvs kørte sidste vinter og det var volvoen .. Den kørte på dem som volvo havde monteret .. Iår står den så på nokian

• #13   10. sep 2010 Dezmo:

JAmen vi kan da godt blive enig om at dyre dæk er gode, men de dæk som vandt for 4 år siden er billig nu i forhold til start prisen of en gang var de i så å så gode også i test..

Er de dæk ikke gode mere fordi de nu er blevet billig pga. der er kommet andre dæk??

----------------------

Jeg siger bare at her påLolland kørte jeg i vinters på motorvejen osv. med thansen dæk og jeg mener det når jeg suger jeg blev overrasked over hvor godt de stod fast til prisen..

Jeg ikke så meget som 1 gang sad fast trods store sne driver jeg måtte kæmpe mig igennem. Jeg såvel trak 2 biler ud af marken med mine thansen dæk. De stod og plabared om de eller har købt nye gode vinter dæk, men sagde bare det kan ske for enhver smiley sagde ikke mine var fra Thansen, men De stod Rigtig godt fast, så fast at jeg skal have sådan slags igen det er helt sikkert..

• #14   10. sep 2010 Og igen de dyre danske dæk svare til billige norske ..

iøvrigt køre 90% af nordmændene rundt på nokian hakkapalita netop fordi de funker og står rigtig godt fast

Danske vinterdæk er ikke lavet til sne men derimod våde veje

dezmo . Men kom til Norge så skal jeg vise dig at dine dyre danske dæk IKKE virker heroppe.. Vi ser det mange gange iløbet af vinteren når dansker og tyskere ikke kommer op på fjeldet selvom de har dyre vinterdæk på

• #15   10. sep 2010 Erik A:

Jeg var oppe og stå på ski for i år i Nord Sverige Tæt på Norge. De havde lovet sne garanti osv, og skal love for der var meget sne, men ja havde sne kæder med som de faktisk forlange man skulle bruge fordi der var så stejlt der hvor vi boede og på vejen der op.

Der var en bus som var gleded af vejen og ned af en skrant så vi blev ledet igennem en skov og 80% af folk kunne ikke komme op af bakken, så man måtte ud og skubbe fordi deres dæk ikke stod fast..

Min Sviger far og mor kørte i en Citroen Jumpy 2.0 HDI med helt nye Meget dyre dæk og de kunne slet ikke stå fast trods meget last bag bilen.. Jeg måtte om foran med min Mitsubishi Sigma med Thansen dæk og trække dem op af bakken uden problemmer trods Thansen Dæk..
    Den dag i dag køber sviger forældrene ikke De dyre dæk mere for sidste år kørte de på thansen dæk igen der oppe og de havde førre problemmer denne gang, men sne kæder gjorte underværker..

Ved ikke om Mitsbishi´s Teknologi der er på min Model gjorte jeg ikke havde nogle problemmer selv på stejle bakker og Thansen dæk, men har aldrig haft problemmer med dem ALDRIG:..

• #16   10. sep 2010 der skal jo også kun 1 gang til at de billige dæk bliver fatale

• #17   10. sep 2010
    Billig E 46 Cab sælges/byttes KUN 229k !:

Kan godt forstå din holdning, men jeg skriver bare hvad mine oplevelser er med Thansen dæk smiley

Jeg kan acc. huritigt op i fart trods 143 diesel hk og 310 nm og bremser fantastisk smiley Kan manurer bilen fra at skride til at køre lige igen smiley

• #18   10. sep 2010 ok,så længe jeg ikke skal køre med dem,

• #19   10. sep 2010
    Billig E 46 Cab sælges/byttes KUN 229k !

Lige det er vist Valg frit hi hi smiley

Men med Thasnen er jeg helt sikker på vejen smiley

• #20   10. sep 2010 I kan jo kikke lidt på den her http://bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=33882

En caravelle med de billige nokian dæk hakkapalita 7 på en caravelle og der er IKKE pille ved hastigheden i filmen .. Køre ned af slyngvejen med op til 90kmt

Køre taxa på et af skistederne i Norge og det går til tider temlig stærkt og har ingen problemer med vejgrebet trods de "billige" dæk (Får 40% i rabat på nokian)

Kommentér på:
Nye vinterdæk

Annonce