{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Bilforskring som 22 årig {{forumTopicSubject}}

Hej

Vil lige hører om det er billigere at få forsikret en bil som f.eks. 22 årig, end som 18 årig, selvom om man aldrig har haft bil i eget navn.

Og er der ikke en forsikring der tager en når man er 25 og over, selvom man aldrig har haft bil i eget navn, altså til billige penge.

Mvh Casper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilforskring som 22 årig
  • #1   11. sep 2010 Det er meget lidt i forskel faktisk, det der tæller er ancinnitet, det er først på den anden side af 30 du får den lidt billigere selvom du ikke har haft den i eget navn før

  • #2   11. sep 2010 Ja, nogle steder kan man få fordele som måske 25-26 årig. Men som 22-årig er der vist ikke så meget at gøre. Så må man starte forfra.

    Jeg fik min første bil i eget navn som 20-årig. Der blev jeg "behandlet" som en 18-årig.


  • #3   11. sep 2010 Der stort set ingen forskel om du er 18 eller 22 så længe du ikke har erfaring.

  • #4   11. sep 2010 Endnu et minus ved at bilen står i ens forældres navn, så når vi andre som har taget den tunge byrde fra starten af, bliver 21, så kan vi få billige forsikringer smiley

    Vel og mærket hvis man har kørt 3 år uden buler smiley


  • #5   11. sep 2010 Der er så ingen forskel i min pris, hvad enten jeg er nybegynder eller har 3 års erfaring, så personligt er jeg ligeglad. Jeg får nogle gode fordele gennem min fagforening.

    Men ja, generelt er det jo ulempen ved at lade mor og far ordne forsikringen.


  • René J
    René J Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 2
    #6   11. sep 2010 også derfor jeg startede med en mondeo 1.8 fra 1996 i eget navn da jeg blev 18 men vil nu sige det er alt for dyrt med gamle biler i eget navn
    gav ca 4000 kr i måneden for at holde den kørende 14000 kr i ansvars forsikring første år og 3000 i vægtafgift og faldt året efter til 12000 hvor jeg skiftede fra gf til topdanmark
    men det beste køb jeg nogensinde har lavet er den nye chevrolet aveo 1.2 den er lille og ok hurtig den vejer jo ikke ret meget så det med det er en 1.2 er ikke noget problem smiley
    skulle kun gi 12000 for 3 års kaskoforsikring og 1500 kr i måneden selv om det er en bil til 137 000 kr kan man ikke mærke det på samme måde når man kun skal betale de 1500 kr i måneden det er lagt billigere end en gammel bil efter hvad jeg ved og den kan fås ned omkring 100 000 kr også


  • #8   11. sep 2010 Jeg har endnu ikke fundet et forsikringsselskab, som er tilgængeligt for alle, der vil forsikre en bil billigere til en 22-årig, bare fordi vedkommende er ældre. TJM er der jo ikke specielt mange, der kan benytte sig af, kan man sige.

Kommentér på:
Bilforskring som 22 årig

Annonce