{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf II Vs. Golf III
  • #1   22. nov 2005 Jamen, for mig er der intet valg.
    Helt klart 3'eren.

For altså, 2'eren er en gammel øse, og jeg sys simpelthen at de er så skravet.. det er som at køre i en indkøbsvogn sys jeg - de er slet ikke støjtætte, det rasler over alt osv.

Men tjah, det er jo en smagssag smiley

• #2   22. nov 2005 Ville også vælge en 3'er. Det er den der er pænest IMO, nu det skal være golf. Tror det koster ca. det samme i forsikring på dem, hvis det er 'samme' motor du kigger efter.

• #3   22. nov 2005 Havde nu bare tænkt mig en 1.6 til at starte med.. sys nemlig også at en Golf 2 ser skrabet ud.. og har set man kan få en golf 3 for ca 30k.. Ska jeg så regne med en 12-15k i forsikring om året??

• #5   22. nov 2005 MADS J.. Der går sq desværre et halvt år inden jeg kan købe mig en bil.. men hva skulle du evt have for den hvis det var??

Kenneth B.. Mener du at Der er mere rust på en 3'er end på en 2'er?

• #7   22. nov 2005 Mads J.. Okay, det regnede jeg også med at jeg kunne få den til.. hvad tror du ca jeg ska give i forskikring for den??

• #9   22. nov 2005 Hmm.. det var da ikk så galt.. havde ellers tænkt mig en Peugeot 306.. men fik afvide at jeg skulle regne med ca 25k om året.. smiley

Men 10k for en golf 3 er da ikk så slemt.. den er os "Forholdsvis" billig at gejle? smiley

• #11   22. nov 2005 Golf3'eren er let at style - men - det jo ikke sjovt hvis de er som alle andres.

Men heldigvis er der så mange som laver ting til Golf3'eren, du kan få flere 1000 forskellige skørter, så ja, på den måde er det let at style smiley

Men tjah, undersøg markedet inden du vælger - det er klogt smiley

• #12   22. nov 2005 OKay.. har næsten besluttet mig 10000% til en Golf 3.. så må jeg sq finde en god og billig en uden rust.. smiley

Tak for hjælpen gutter smiley

Kommentér på:
Golf II Vs. Golf III

Annonce