{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.056 visninger | Oprettet:

Peugeot 407 tågelygte montering {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står med sådan en højre for tågelygte som jeg har problemer med at få på plads.

Efter at have løsnet kofanger i enden og i bunden og pillet den sorte plastik liste af på kofangere kunne jeg få den gamle lygte ud med lidt vold.

Men jeg mangler at få kofangeren lidt længere ud foroven før tågelygten kan vrides på plads.

Nogen der har et lille trick?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 407 tågelygte montering
  • #1   21. sep 2010 Hvis du piller højre forinderskærm ud og kigger frem mod lygten (ca. i lygtehøjde) kan du se en slags hvid dreje clips. Den dreje du en kvart omgang og så burde du kunne få kofangeren mere ud eller selv se dig til resten smiley

• #2   21. sep 2010 tjaa, jeg har opdaget den hvide clips og haft et par fingre tvunget derop og prøvet at dreje, men den virker til at gå utrolig hårdt.

Jeg har dog ikke kunnet komme ind fra inderskærmen af, jeg syntes der så helt lukket ud der, men kigger lige en ekstra gang.

• #3   21. sep 2010 Nå, jeg fik presset inderskærmen tilside og kunne så se den hvide clips vandret hen ca. 30-40 cm.

Fandt så en 3-4 mm tyk jernstang som jeg kunne lave en lille vinkel på i begge ender så den kunne kroges fast på clipsen og så jeg i den anden ende kunne dreje den rundt.

tak for tip Christian X smiley

Kommentér på:
Peugeot 407 tågelygte montering

Annonce