KIG HER udenlandsk bil!!! forhøre. {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Celica T23 årg 2000.
jeg var uheldig med min motor er gået sig en tur.
det var bl.a Krumtap, plejlstang og stempler og højts sandsynlig hvis også topstykket hvis det blevet RÆSTET. så
det vil Toyota ikke renover. det sku også fint nok.
fordi det ikke kunne betale sig.
-- Har ringet rundt til ophuggerene, de har motor som skal have ny blok og de tømmer jo motorene for olie.. og samtidig ved man jo ikke om deres topstykke har gået sig en tur. på deres motor. eller de knald rusten fordi der har regnet på dem.
-- har været inde og kigge på Ebay, der fandt jeg en til 7500 kr. og så skal man med færge der over og hente en og samtidig har man jo ingen Garanti på lortet. Samtidig snyder de sikkert en.
-- så tænkte på om det ikke er billigst og sikrets at tag til tyskland el.lign. og hente en hel bil her til danmark? måske til 24000. og sælge den i dele fordi jeg skal kun bruge motoren.
skriv hvad i ville have gjort MVH Mike Løbner.
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 171 Svar: 1.803
fx.
apr 2009
Følger: 31 Følgere: 28 Emner: 24 Svar: 45
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.904
Hvis det ville være et problem med motore som står uden olie, ville der nok ikke være ret mange ophuggere længere... Brug tænkeren.
Selvf. er de iorden og du har jo garantien.
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 3.032
maj 2006
apr 2009
men har ringet rundt til alle ophuggere idag.
der var sku ikke nogen som havde en liggende. der var godt nok i Aabenraa. specielst i Toyota.
men der var der kun en som skulle skiftes blok på. er jeg ikke intra i.
det en hel motor jeg vil kunne smide over i fordi med det samme der kommer ny blok i skal der sku sikkerts laves en del på lortet.
skal der i forvejen men alligevel....
apr 2009
ja kan godt se Polo har ret men alligevel...
apr 2009
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 54 Svar: 3.032
Hjælpe-Administrator
Sku ikke altid topkval ham egon sælger.
Har en kammerat der købte en vti motor til hans prelude fra ham. Da han sendte sagde han den var i perfekt stand.
Da motoren kom frem var: bundkar færdigt, det var helt bulet som om det havde været over grove kantsten, speddertrækket var også helt krøllet som om der var blevet hevet i det da motoren skule ud. den var møjbeskidt også.. Lignede ikke ikke noget en professionel der lever af at hente motore hjem solgte. Den røg så også lige tilbage til ham dagen efter.
Men har da til gengæld også hørt om folk der har fået det de har betalt for hos ham. og der ingen problemer var med deres motore..
apr 2009
maj 2006
KIG HER udenlandsk bil!!! forhøre.