{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Hjælp skal have ny bil! men hvilken??? {{forumTopicSubject}}

Hej

Mit årlige kørselbehov er 45.000 km

Jeg kan smide 50-100.000 kr. i udbetalingen

Ca. 2500-4000 om mdr. evt. gerne med serviceaftale...

Men hvilken bil, mærke skal jeg vælge har i nogle bud:

Krav:

Sedan, langt på literen, og må gerne rykke når der trædes på pedalen, samt sporty ad udsende/design.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp skal have ny bil! men hvilken???
  • #1   23. sep 2010 Passat 3C 2.0 TDI 140HK med manuel gear

• #2   23. sep 2010 mitsubishi lancer??? smiley

• #3   23. sep 2010 BMW 330d kanon bil

• #4   23. sep 2010 Jeg kan sku meget godt lide den nye Mazda 6 2.0 turbo diesel. kører lækkert, langt på literen og en 140 heste diesel hest.
    det er bare et bud smiley

• #5   23. sep 2010 Glemte lige helst også gerne service først ved 30-45.000 km...

• #6   23. sep 2010 Casper M !: Den vil jeg overveje, men ved du den er fornuftig i forhold til indkøb og køre på literen.

Madsen #: Den er desværre ikke økonomisk, men en lækker bil, den må nok vente lidt i nu, skal først lige stige nogle grader i lønningen...

Henrik R: Er den til at betale, mener den ligger i 6-800.000 kr. klassen, eller husker jeg helt forkert?

Anderes K: Den vil jeg overveje, har du da selv en?

• #7   23. sep 2010 Men hvis der er nogle der ude som skulle have en 335i Performance må de da gerne sige til, så den til salg for et halt år siden her hjemme, men er ikke til at opdrive nogle steder...

• #8   23. sep 2010 Find evt en lettere brugt så slipper du også for et større værditab,har set dem for mellem 200.000-500.000kr

• #9   24. sep 2010 Selvom jeg er Citroëntalebaner helt ind til benet, og betragter alle automobile frembringelser der kom efter 1990 som tilbageskridt, så er Honda Accord Tourer altså en lækker vogn - mine forældre ville præve noget andet end Citroën, så de hoppede på sådan en 2,2TD Tourer m. 6 gear og Hondas (med rette!) meget roste diesel. Det er sgu kram, bygget langt bedre end nogen tyskere overhovedet kan nosse sig sammen til, og langt mere velkørende.

Selvom Senior på ingen måde er imponeret over den manglende Citroën-undervogn og den latterligt ringe plads, er han imponeret - og det er hans søn også - over hvor solidt kram sådan noget Hondaværk er. Og så kører de med nogle ret gode privatleasingaftaler, har jeg hørt.

• #10   24. sep 2010 en toyota avensis 2,2 d4d det er en lækker bil!

• #11   24. sep 2010 Mads H: Det vil jeg lige undersøge, det lyder intersant med den honda...

Mikkel N: Toyota er skam fin men de har bare mistet deres design del, som de havde tidligere...

• #13   24. sep 2010 Så tag da heller en ny Passat end en Avensis
    de der toyota'er kommet op i en prisklasse hvor de SLET ikke høre hjemme!

men ville anbefale en Chevrolet cruze der passer prisen mere end rigeligt til hvad du får af bil for pengene...
    deres store LT version med 150 heste diesel gør et rigtig godt stykke arbejde
    bilen er bygget på en Vectra og kan fåes for 280.000 med ALT i udstyr (Navi, Fartpilot, Lædersæder osv osv)
    vil du have aut. gear er det 310.000

• #14   24. sep 2010 Jeg har ikke selv Mazda'en som jeg nævner for det rækker budgettet ikke til og har 8 km på arbejde så en diesel bliver det ikke pt. men en tidligere kolega har en, og så har jeg kørt nogle andre. syntes sku de er godt med i finish og kvali fornemmelse. frækt design og min kollega kører 900 km på en tank, og den kan godt gå længere hvis man gider smiley
    en dejlig 6 trins gearkasse, styre fornuftigt, trækker fint, lækkert design, prisen er overkommelig kontra mange af konkurrenterne, fåes både i sedan, liftback og stc. car, god plads.

jeg ville mene det var værd at snuppe en prøvetur i hvert fald, og se om det var noget.

Kommentér på:
Hjælp skal have ny bil! men hvilken???

Annonce