Snydt ved SU-racing.dk {{forumTopicSubject}}
Jeg står i den situation at jeg har haft bestilt en Manifold til 3000 kr.
til Min corsa inde hos Su-racing.dk
Fik afvide der ville gå ca. 3uger inden den kom. Men det er snart 6 uger siden nu, men mangler stadigvæk at modtage varen, og jeg har overført pengene til dem. Jeg kan se at firmaet er gået i betalingsstandsning på deres hjemmeside.
Jeg har kontaktet dem mange gange via mail osv. dog uden held, jeg bliver bare ignoreret.
Jeg sender så en mail fra min kærestes email, om hvornår butikken ha åbnet, og der går ca. 1 time
Så får jeg svar fra ham!! Syndes godt nok det er svineri han ikke svare på de mail, jeg ha sendt til dem!
Jeg skriver så om mit problem. Og spørger hvor min vare bliver af, får så dette svar
” Afventer svar fra vores leverandør i udlandet, det lidt svært at få varer hjem
når man er gået i betalingsstandsning, men du må lige have lidt mere
toldmodighed da vi desværre ikke kan give pengene tilbage under en
betalingsstandsning, men vi skulle gerne få din manifold hjem... håber at du
forstår..
MVH
SU Racing”
Det skal så siges SU Racing holder udsalg og sælger ud af de sidste vare, de ha på lager,
Hvorfor ha de så ikke også penge til at betale mig tilbage???
Jeg vil nu ikke finde mig i dette mere da jeg havde håbet Su-racing var et firma som man trygt kunne handle med.
Jeg er dybt skuffet over den behandling jeg har fået ved dem, og det eneste jeg forlanger er bare at få mine penge retur, da jeg ikke har modtaget varen som lovet.
Jeg har snakket med min advokat og han siger der kan blive en sag ud af dette, hvis jeg ikke snart hører noget fra firmaet, min tålmodighed er opbrugt og jeg er villig til at gå hele vejen for at få mine penge igen, kan ikke være rigtigt at et firma kan tage røven så meget på deres kunder.
Kan godt se det ikke er fair at hænge personer ud på forummer og lignende, men ville høre jeres mening og se om der var nogle gode råd at hente. For jeg føler mig virkelig Pisset på !
på forhånd tak
Christian.
jan 2004
Følger: 141 Følgere: 138 Emner: 106 Svar: 1.709
Jeg ville godt nok have skidt smag i munden hvis det var mit firma, sådan en behandlig kan man bare ikke give kunderne.
apr 2003
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 61 Svar: 771
Men betalingsstandsning betyder nu engang betalingsstandsning!
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 266
Ved overførsel til konto vil jeg passe ekstra meget på, er meget lille chance for og få dine penge igen hvis de ikke vil/kan overføre pengene tilbage igen.
Men håber du får din manifold eller pengene igen
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 10 Svar: 224
apr 2003
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 61 Svar: 771
Havde det været mit firma havde jeg da også haft det dårligt med at ikke kunne give mine kunder deres varer.. men hvis der ikke er flere penge i kassen så er der sq ikke så meget at gøre!
mar 2003
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 10 Emner: 54 Svar: 872
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 271 Svar: 5.508
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 193
Mit bud er at du ikke vil få en krone ud af at køre en sag.. Kun udgifter..
jul 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 47 Svar: 3.493
Kan godt forstå de ikke har kunne sælge deres ting til de priser.
jul 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 47 Svar: 3.493
jan 2004
Følger: 71 Følgere: 70 Biler: 6 Emner: 10 Svar: 170
Hvis du har overført pengene via netbank eller din bank kan du være heldig at de vil trække dem tilbage.... har prøvet noget lignende før... og der trak banken dem tilbage....
jan 2004
Hvis du har overført pengene via netbank eller din bank kan du være heldig at de vil trække dem tilbage.... har prøvet noget lignende før... og der trak banken dem tilbage....
apr 2005
Følger: 142 Følgere: 138 Biler: 1 Emner: 165 Svar: 1.644
Jo men er det ikke en tidsfrist det skal gøres på!
Nu det jo snart 6 uger siden de er overført til hans konto!
jan 2004
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 82 Svar: 469
spør dolf om han vil hjælpe
apr 2005
Følger: 142 Følgere: 138 Biler: 1 Emner: 165 Svar: 1.644
Det er jo en mulighed, men vold føre desværre ikke til noget godt!
ikke hvis han så melder mig!"!!
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 182 Svar: 2.599
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 74
det du kan gøre er at holde en god tone og snakke fornuftigt med dem om du måske kunne få noget andet for de 3tus. det er jo bedrer end slet ikke.
Ta en snak stille og roligt med dem. så kommer der en løsning på problemet.
Mvh. René24V
Snydt ved SU-racing.dk