Kørelejlighed {{forumTopicSubject}}
Hej!
Sorry hvis indlægget er postet i et forkert forum. Var ikke helt sikker på hvor det hørte til, så det blev bare postet under generelt.
Står i den heldige situation at have skaffet mig en særdeles optimal date til mit gymnasies store årsfest den
9.december. Da det ikke ville være helt dumt at imponere hende sigter jeg efter at ankomme på lidt fornem vis.
En limousine koster bare 2,500 for en enkelt køretur på 10 km fra forstads-København, og det synes jeg er lige pebret nok.
Mit spørgsmål går på, om der er nogen brugere herinde, der har (eller kender nogen, der har) en særdeles lækker bil, og som vil være villig til at køre den i små 20 minutter om aftenen den 9. ? En sådan tjeneste er selvsagt en af dem som man betaler for.
Mit utopiske sind havde håbet på en ferrari, men da rimeligheden også skal være tilstede vil en blæret sportsvogn eller andre opsigtsvækkende biler også være i min interesse.
Anyone?
På forhånd mange tak.
jan 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 31 Svar: 475
sep 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 87 Svar: 661
sep 2003
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 87 Svar: 661
jan 2004
jan 2004
nov 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Tak for de mange svar. Min forstand på biler begrænser sig relativt meget, i hvert fald hvad angår vedligeholdelse. Vil det, selv i klart vejr, være helt umuligt at trace noget der minder om en sportsvogn? For så er det bare at opgive på forhånd, hvilket selvsagt ville være lidt af en bét...
nov 2005
nov 2005
jul 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 584
Sådan er verden heldigvis ikke skruet sammen.
Afhængigt af hendes type havde det ikke engang imponeret om sportsvognen så var din egen.
nov 2005
Det hele endte med en Porsche 911.. Ret optimalt.
Tak for hjælpen til alle. Kan være jeg kommer igen til april når 3.G'ernes sidste fest banker for døren
Kørelejlighed